+359 2 963 43 23
Следвайте ни
КАК ДА УПРАВЛЯВАТЕ ВРЕМЕННО НАЕТИ СЛУЖИТЕЛИ

КАК ДА УПРАВЛЯВАТЕ ВРЕМЕННО НАЕТИ СЛУЖИТЕЛИ

Временно наети служители – техният брой нараства бързо в наши дни. Не забравяйте, че по време на криза те могат да бъде чудесен ресурс за всеки бизнес.

Временните служители се разглеждат като разширение на вашия бизнес. Важно е те да бъдат управлявани правилно и законосъобразно, за да работят в рамките на дългосрочните цели на бизнеса. Наемането на временна работна сила може да бъде чудесен начин за една компания да бъде в крак с настоящата безпрецедентна ситуация, с временно увеличено натоварване или по-големите проекти. Тяхното наемане чрез агенция за лизинг на персонал не ви ангажира да наемате служители на пълен работен ден.

Как да управляваме временен персонал

Чрез партньорство с агенции за лизинг на персонал ще имате достъп до служители, които могат да запълнят временно свободна позиция или отпуск на служителите, да ви бъдат на разположение през натоварения сезон или да съдействат за големи проекти. Инвестирането във вашите служители, както постоянни, така и временни, е задължително. Научаването как да управлявате временен член на вашия екип и как това е важно за успеха на бизнеса.

  • Подгответе всички необходими документи на временния служител още през първия му работен ден. Някои от документите могат да бъдат попълнени във агенцията за временно наемане на персонал, докато другите документи често зависят от индустрията, в която се намирате.
  • Информирайте постоянният персонал на вашата компания, че ще наемате временен персонал. Временният служител трябва да знае с кого работи и на кого трябва да докладва, ако има някакви проблеми. Осигурете на служителя подходящо обучение за тази компания, така че той да се чувства комфортно да влезе в офиса и да бъде част от вашата културата. Споделяйте умно информация за бизнеса си.
  • Задайте ясни цели в началото на проекта на временния служител. Това ще включва длъжностна характеристика и всички възможности за израстване до постоянна позиция.
  • Не забравяйте, че служителят е временен. На тях им задавате конкретни задача. Не ги претоварвайте с допълнителна работа.
  • Предоставете неофициална и официална обратна връзка на временния персонал за това как се справят и как могат да подобрят представянето си.
  • Основен компонент при управлението на временните работници е насърчаването на временните служители да прилагат и правят в работата си това, което знаят и каквото научат. Измерете техния успех и ги накарайте да бъдат отговорни за работата си.
  • Не забравяйте да намерите подходящата агенция за лизинг на персонал. Такава агенция за персонал ще е ваш партньор, ще следи и спазва най-новите закони за наемане и човешки ресурси.

  • Временните служители се нуждаят от подходящо обучение, за да представляват точно компанията ви. Уверете се, че тези служители са способни да изпълняват своите отговорности.
  • Един от ключовите фактори при управление на временно наети служители е, че те са били обучени във вашата най-актуална програма за безопасност на работното място. Това ще включва наличието на подходящо оборудване за безопасност, участие в програми за обучение по безопасност и други инициативи по безопасност.

Поддържането на ангажираност и управлението на специалисти, които са временно наети служители при вас, ще намали текучеството на персонал. Намаленото текучество ще спести на вашата компания много пари и време, инвестирани в служители. Хорайзънс България е лицензирана фирма, която осигурява временна работа. Още за условията и друга информация за услугата лизинг на персонал, която предлага фирмата ни, може да получите тук.

Източник: https://www.alliedforces.com/

Изпратете ни запитване за Лизинг на персонал