„Дигитална трансформация като услуга“ (Digital Transformation as a Service, DTaaS) е модел, при който фирми и организации използват външни доставчици на услуги, за да ускорят и оптимизират своите усилия за дигитална трансформация. Този модел може да включва различни аспекти на бизнес процесите, като автоматизация, анализ на данни, облачни услуги, дигитален маркетинг и други.
1. Избор на доставчик за домейн и хостинг, настройване на пощи
2. Избор на клауд пространство за съхранение на информация, настройки на достъп
3. Избор на софтуер за вътрешна комуникация
4. Избор на канали за представяне на марката в дигиталното пространство
В нашето портфолио съществуват проекти за консултиране на цялостна дигитална трансформация в компании и организации, обхващаща цялостната външна и вътрешна комуникация на компаниите, техните взаимоотношения с клиенти, комуникация между служители, сигурно съхранение на информация, приоритизиране на процеси и задачи, тяхното възлагане,проследяване и отчитане, както и дигиталното представяне на марката. Предимствата на използване на DTaaS включват:
Осигуряване на бърз достъп до експертни познания и ресурси.
Намаляване на разходите и рисковете, свързани с вътрешния отбор за дигитална трансформация.
Подобрена гъвкавост и мащабируемост на бизнес процесите.
Консултации: Специалисти преценяват текущите бизнес процеси на организацията и идентифицират възможности за дигитализация.
Персонализирани решения: Предлагането на специфични решения, които са насочени към индивидуалните нужди и цели на дадена организация.
Обучение и обучение: Обучава се персоналът на предприятието по новите инструменти и процедури, за да се гарантира плавна интеграция.
Поддръжка и подкрепа: Постоянна поддръжка, за да се гарантира, че технологичните решения се използват ефективно и са актуални.
Директен и конфиденциален подход за подбор на персонал, ориентиран към високо квалифицирани професионалисти, които не са в процес на активно търсене на работа.