Плей Март Интернешънъл е нова компания в България. Като международна компания, ние разчитахме на услугите на Хорайзънс България, които ни помогнаха да установим операции в България чрез наемането на висококвалифицирани, талантливи и всеотдайни служители, специализирани в маркетинг, дизайн, логистиката, производството и счетоводството. Нашите хора ни правят най-добрите в света в това, което правим! Поради това се вълнувам за групата служители, които наехме чрез Хорайзънс. След като работих в тясно сътрудничество с Вашия екип в рамките на 18 месеца, бих искал да изкажа искрената си благодарност за предоставената ни несравнима услуга, която доведе до успешното наемане на много талантливи служители.

След проведената тръжна процедура през 2018 година, „ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ” ЕАД избра „ХОРАЙЗЪНС БЪЛГАРИЯ“ ООД за свой партньор в процесите по подбор на персонал и outplacement. През периода на рамковия договор консултантите работиха по различни възложения, предлагайки комплексни и ефективни решения, съобразени със спецификите и сроковете на всеки проект. Получихме не само качествена услуга, а и разбиране, подкрепа и професионално съветване по възникналите по време на целия процес предизвикателни казуси.
Ето защо ТЕЛЕНОР има удоволствието да препоръча ХОРАЙЗЪНС на всяка компания, имаща потребност от доверен партньор в подбора и професионален консултант за постигането на поставените цели.

Ние се нуждаехме от бърза реакция от местен и надежден партньор, който специализира в еxecutive search и познава добре пазара. Мисията беше да ни помогне да намерим нов Country Manager, който да ръководи нашия български бизнес, да разрешава важни предизвикателства и да ни развива на оперативно ниво. Хорайзънс бяха доста упорити в това да ни представят кратък списък с разнообразни лидерски таланти, за да могат да оформят представа ни за пазара и избора ни.Търсенето беше трудно, защото нямаше конкретна индустрия, която да ни е източник на кандидати. Ние искахме мениджър с характер, умения и репутация. Пазарът е твърде малък и конфиденциалността беше от огромно значение за нас. Те бързо разбраха, от какво се нуждаем, помогнаха ни да представим професионално работодателската ни марка и да привлечем топ лидер.

Хорайзънс ни помогнаха да назначим няколко човека на високи и мениджърски позиции (Главен Оперативен Директор, Главен Финансов Директор, Главен Директор Маркетинг, Мениджър Бизнес Развитие, Мениджър Продажби) и членове на управителния съвет, които да управляват нашия растеж и амбициозните ни цели. По това време пазарът на интернет медиите беше недоразвит и търсенето на подходящи кандидати изискваше творчески и гъвкав подход, както и разбиране на културата на клиента.

Ние се нуждаехме от бърза реакция от местен и надежден партньор, който специализира в еxecutive search и познава добре пазара. Мисията беше да ни помогне да намерим нов Country Manager, който да ръководи нашия български бизнес, да разрешава важни предизвикателства и да ни развива на оперативно ниво. Хорайзънс бяха доста упорити в това да ни представят кратък списък с разнообразни лидерски таланти, за да могат да оформят представа ни за пазара и избора ни.Търсенето беше трудно, защото нямаше конкретна индустрия, която да ни е източник на кандидати. Ние искахме мениджър с характер, умения и репутация. Пазарът е твърде малък и конфиденциалността беше от огромно значение за нас. Те бързо разбраха, от какво се нуждаем, помогнаха ни да представим професионално работодателската ни марка и да привлечем топ лидер.

Обучението по дигитален маркетинг за HR специалисти ми помогна да разширя визията и стратегията при подбора; да придобия уменията и знанията, както и инструментите, с които да достигна до потенциалните и правилните кандидати за работа. Хареса ми, че обучението се случи през дискусия по реални казуси от различни сектори, както и през симулации на решения в конкретни казуси. Бих препоръчала обучението, както на колеги, занимаващи се с подбор, така и на такива, работещи по линия на employer branding дейностите в компанията.

Консултантите от Хорайзънс показаха високи нива на коректност, разбиране и професионално отношение в нашето търсене на Изпълнителен Директор на ЧЕЗ Разпределение, най-големият ни отдел, който генерира милиарди в оборот. Като проект на акционер, той беше наистина труден и с политически нюанси, тъй като ние трябваше да намерим най-добрия кандидат с безупречна репутация, който да удовлетворява всички заинтересовани страни. Една година по-късно, ние отново им се доверихме за намирането на Изпълнителен Директор на подразделението на CEZ Group за Възобновяема енергия. Техният професионализъм доведе до успешното назначаване на квалифициран и опитен човек от високо ниво, идващ от друга значима мултинационална енергийна компания, който стана изключително допълнение към нашия мениджърски екип. 

Шнайдер Електрик България работи с Хорайзънс България по проекти за подбор в рамките на 6 години. По време на нашето партньорство ние имахме повече от 15 забележителни проекта за подбор, които бяха успешно завършени, включително такива за старши мениджмънт и профили с дълбоко специализирани умения. Благодарение на подкрепата на нашите партньори от Хорайзънс, ние успяхме да обединим нашите ресурси за разрастването на бизнеса ни и увеличихме броя на нашите служители за две години с 42%. В период на трудни времена на криза Хорайзънс ни подкрепи с проект преквалификация с успеваемост над 80%. Ние висок ценим нашето партньорство с тях.

Като част от Linstrom Group, Lindstrom Bulgaria работи с Horizons от самото начало на своята дейност в България от 2010 г. Ние все още им се доверяваме и използваме техните услуги за HR услуги при подбор, лизинг на персонал и обучения. За кратък период от време Хорайзънс се отличи със своя гъвкав и професионален подход, както и способността им лесно да се справят с крайни срокове, да отговарят на нашите високи изисквания. Хорайзънс България е надежден и сигурен партньор с квалифицирани консултанти. Нашето партньорство е устойчиво и ефективно. Ние сме щастливи от техните услуги и силно ги препоръчваме на нашите бизнес партньори и клиенти.