ТРЗ специалист с HR функции

ТРЗ специалист с HR функции

Нашият клиент е гръцки производител на интериорни и екстериорни бои, покрития за дърво, метал, камък, покривна изолация и други специализирани продукти. Компанията има присъствие в над 20 държави, сред които и България, където осъществява търговска дейност на територията на цялата страна. Във връзка с усиленото развитие на компанията, търсим професионалист, който да се присъедини към екипа на позиция:

ТРЗ специалист с HR функции

Основни отговорности:

  • Цялостно администриране на трудовите възнаграждения на служителите в компанията;
  • Създаване на досиета на новите служители, отговаряне за наличието на всички необходими документи и архивиране на досиетата;
  • Администриране на социалните придобивки на служителите в компанията;
  • Работа с графици и присъствени форми, отчитане на сумирано работно време;
  • Работа със специализиран софтуер за изчисление на работните заплати, калкулация на социални разходи и осигуровки, изготвяне на ведомости за заплати;
  • Подаване на информация в НАП за осигурителни вноски, уведомления за сключени, изменени и прекратени трудови договори;
  • Съдействие при проверки от компетентните органи по трудово законодателство и работа с институции;
  • Сътрудничество със Служба по трудова медицина и отговорност за осигуряване и отчитане на ЗБУТ;
  • Организация на цялостния процес по подбор на персонал – публикуване на обяви, преселекция на автобиографии, организиране и провеждане на интервюта;
  • Организация на тийм билдинги или друг вид фирмени мероприятия.

Изисквания:

  • Отлични комуникативни умения.
  • Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
  • Минимум 5 години професионален опит в областта;
  • Много добра компютърна грамотност – MS Office приложения (MS Word, Excel);
  • Опит в работата с информационни системи за администриране на служителите и администриране на възнагражденията; (опит с Омекс ще се счита за предимство)
  • Организираност и отговорност при поемане на ангажименти и спазване на крайни срокове;
  • Добро владеене на английски език на работно ниво;
  • Свидетелство за управление на МПС – Кат. В;

Компанията предлага:

  • Отлично основно възнаграждение;
  • Комуникативна офисна локация;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Служебен автомобил при пътувания в страната;
  • Възможност за развитие в компанията;

 

Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.