ТРЗ Специалист с HR функции
За нашия клиент – водещ дистрибутор на специализирани бързооборотни стоки за деца и бебета, търсим да назначим:
ТРЗ Специалист с HR функции
ОТГОВОРНОСТИ:
- Цялостно администриране на трудовите възнаграждения на служителите в компанията;
- Работа с графици и присъствени форми, отчитане на сумирано работно време;
- Създаване на досиета на новите служители, отговаряне за наличието на всички необходими документи и архивиране на досиетата;
- Администриране на социалните придобивки на служителите в компанията;
- Отговорност за сътрудничеството със Служба по трудова медицина;
- Организация на тийм билдинги или друг вид фирмени мероприятия.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:
- Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
- Отговорно отношение и качествено изпълнение на извършваната работа;
- Отлична компютърна грамотност – MS Office;
- Опит със специализиран софтуер „Бизнес Навигатор заплати“;
- Владеенето на английски език би било предимство, но не е задължително условие.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Възможност за работа и професионално развитие в престижна компания;
- Мотивиращо възнаграждение;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Ваучери за храна;
- Бонуси след прослужено време в компанията;
- Стандартно работно време: от 09.00 ч. до 18.00 ч.
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.