ТРЗ Специалист с HR функции

ТРЗ Специалист с HR функции

Нашият клиент е утвърдена компания, която се отличава със значителен професионален опит в сферата на търговия на едро и дистрибуцията на бързооборотни продукти за бебета и малки деца – детски храни, пелени, продукти и аксесоари за хранене и хигиена. Тяхната мисия е да предлагат висококачествени и иновативни продукти, които отговарят на нуждите и очакванията на родителите и да подкрепят здравословното и хармонично развитие на техните деца.

Във връзка с разширяването на своята дейност и укрепването на позициите си на местния пазар, компанията търси да назначи мотивиран и амбициозен специалист за своя офис в София на позиция:

ТРЗ Специалист с HR функции

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Цялостно администриране на трудовите възнаграждения на служителите в компанията;
  • Работа с графици и присъствени форми, отчитане на сумирано работно време;
  • Създаване на досиета на новите служители, отговаряне за наличието на всички необходими документи и архивиране на досиетата;
  • Администриране на социалните придобивки на служителите в компанията;
  • Отговорност за сътрудничеството със Служба по трудова медицина;
  • Организация на тийм билдинги или друг вид фирмени мероприятия.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:

  • Икономическо образование;
  • Минимум 5 години опит на подобна позицив;
  • Много добро познаване на действащото трудово и осигурително законодателство;
  • Отговорно отношение и качествено изпълнение на извършваната работа;
  • Отлична компютърна грамотност – MS Office;
  • Опит със специализиран софтуер „Бизнес Навигатор заплати“;
  • Владеенето на английски език би било предимство, но не е задължително условие.

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Възможност за работа и професионално развитие в престижна компания;
  • Мотивиращо възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Ваучери за храна;
  • Бонуси след прослужено време в компанията;
  • Стандартно работно време: от 09.00 ч. до 18.00 ч.

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.