Нашият клиент е бързо развиваща се европейска компания, производител на метални опаковки. Предлагат широка гама от размери и видове метален амбалаж за хранителната и химическата промишленост. Фирмата е доставчик на метални опаковки на редица големи производители в Европа, в различни индустриални сфери.
Във връзка с разширяване на екипа, търсим професионалист, който да се присъедини към компанията като:
– Обработване и проследяване на ежедневните финансови транзакции, включително входящи и изходящи плащания;
– Подготовка и проверка на фактури, поръчки и заявления за плащане за точност и спазване на фирмените политики;
– Уреждане на банкови извлечения, кредитни карти и други финансови документи;
– Проследяване и поддържане на записи за приходите и разходите в компанията;
– Подпомагане на месечните и годишните отчети;
– Изготвяне на справки за финансови отчети, сметки и други документи.
– Висше икономическо образование;
– Компютърна грамотност, работа с Microsoft Office, SAP;
– Умения за работа в екип, висока отговорност и съобразителност.
– Мотивиращо възнаграждение;
– Ваучери за храна;
– Работа в модерна обстановка с приятен екип.
МЯСТО НА РАБОТА гр. Гурково, област Стара Загора
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
Horizons Bulgaria, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.