За наш клиент, компания, занимаваща се с търговия на металосъдържащи се продукти и барит на международните пазари, във връзка с разширяването на екипа, търсим да назначим:
– Водене на делова входяща и изходяща кореспонденция по е-мейл, телефон, поща и куриери;
– Организиране и съхраняване на документи;
– Изпълняване на технически функции по осигуряване и обслужване работата на офиса;
– Работа с офис техника / обработка на документи;
– Извършва различни видове административни задачи, като:
направлява информацията между различните отдели във фирмата; действа като отправна точка за посетителите в офиса; администрира срещите и мероприятията на Мениджмънта и предоставя организационна помощ;
– Превежда и изготвя документи от и на Английски или Руски езици;
– Организиране и водене на график за фирмените мероприятия;
– Координира и организира посещения на чуждестранни посетители/клиенти, като им асистира в резервиране на хотели, билети, ресторанти, зали за мероприятия и т.н;
– Отговаря за графика на пътуване на Мендижмънта, както и на други служители, като координира резервации за билети, хотели с туристически агенции, авиокомпании, хотели, ресторанти и др.;
– Отговаря за нуждата от офис консумативи, материали и др. на фирмата.;
– Води поръчките и доставките на материалите и консумативите;
– При нужда подпомага работата на отдел логистика.
– Отлично владеене на Английски език – писмено и говоримо;
– Втори език Руски е предимство;
– Много добра компютърна грамотност MS Office – (Excel, Word, Power Point, Outlook), Internet;
– Акуратност и точност при изпълнение на задачите;
– Добра комуникативна способност;
– Опит на същата или подобна длъжност ще се счита за предимство.
– Дългосрочна заетост
– Сигурност
– Атрактивно възнаграждение
– Възможност за кариерно развитие в компанията
Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Horizons Bulgaria е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.