+359 2 963 43 23
Следвайте ни
Обучение – дигитален маркетинг за HR професионалисти – 17 Февруари

Обучение – дигитален маркетинг за HR професионалисти – 17 Февруари

Дигитален Маркетинг за HR професионалисти

събота- 17 Февруари 2018 – място на провеждане – офис Horizons Bulgaria – бул. Хр. Смирненски 7

HR Е НОВИЯТ МАРКЕТИНГ!

Преходът към изцяло дигитална среда налага нови подходи за подбор на персонал, не само променящи концепцията на дейността, но и използващи нови технологични средства за реализацията й.
Привличането и задържането на професионалисти, изграждането на добър корпоративен имидж, могат да се окажат предизвикателства за всеки опитен HR специалист, когато средствата за реализация на поставените цели са изцяло в технологична среда.

Дигиталният маркетинг е изключително динамично развиващо се направление на традиционния маркетинг. Стартират тенденции за усвояване на нови канали за маркетиране, валидни за всяка дейност в корпоративната среда. Подборът на персонал също е повлиян от технологичните новости, техниките на прилагане се подчиняват на нови правила, изискващи нови умения, креативно и същевременно алгоритмично мислене и подход.

Човешкият ресурс, като маркетингов канал, се превръщат в потенциал, чийто заряд предстои да се изследва и прилага в полза на организациите и тяхната стабилност.

Все по-голямото формализиране на HR маркетинга изисква задълбочени познания на дигиталната среда, професионално използване на стандартните дигитални и алтернативни маркетингови техники, за постигане на организационно здраве и устойчивост.

Създаването на корпоративна визия, ориентирана към поведението на служителите и използването на човешкия ресурс като канал за продажби, превръща HR дейностите в нов маркетингов подход.
Активното използване на подобни алтернативи изисква множество дигитални маркетингови дейности, регулярно прилагани към ежедневната фирмена активност, дългосрочно планиране, мониторинг и анализ на резултатите.

Какво ще научите?

  1. Нови концепции и подходи на прилагане на HR дигитален маркетинг
  2. Оптимизиране на социално корпоративното представяне
  3. Насоки за създаване на краткосрочна и дългосрочна HR дигитална стратегия, ориентирана към вашите корпоративни цели и нужди

 

За кого е подходящо обучението?

Практикуващи HR специалисти, HR мениджъри, консултанти по подбор, специалисти по Employer Branding и комуникации

 

СЪДЪРЖАНИЕ НА ОБУЧЕНИЕТО

1. КАК ДА УПРАВЛЯВАМЕ ФИРМЕНИЯ УЕБ САЙТ И БЛОГ ЗА ЦЕЛИТЕ НА HR ЕКИПА В КОМПАНИЯТА?

  • Създаване на HR секция с цел популяризиране на работодателската марка сред служители на компанията и потенциални кандидати
  • Съдържание и дизайн на „секси” обява за работа с цел привличане на повече кандидати
  • Интеграция с платформи за работа

 

2. ЕФЕКТИВНИ ЛИ СМЕ В УПРАВЛЕНИЕТО НА ФИРМЕНИ СОЦИАЛНИ ПРОФИЛИ И ПОПУЛЯРИЗИРАНЕТО НА РАБОТОДАТЕЛСКАТА МАРКА?

Facebook, LinkedIn

  • Управление на съдържание
  • Новини
  • Изготвяне и разпространение на обяви за работа

 

3. КОИ СА АЛТЕРНАТИВНИТЕ ДИГИТАЛНИ КАНАЛИ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ И ПОДБОР?

  • Специализирани форуми
  • Платформи за фрилансъри
  • Университетски сайтове/кариерни центрове
  • Камари и сдружения на различните видове професионалисти в България

 

4. ПОТРЕБИТЕЛСКО ПРЕЖИВЯВАНЕ И СЪЗДАВАНЕ НА ЛЕНДИНГ СТРАНИЦА С ЦЕЛ ПРИВЛИЧАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛИСТИ И ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА КОМПАНИЯТА

  • Дизайн на потребителски Интерфейс
  • Потребителско преживяване
  • Оптимизация на конверсиите CRO

 

5. ПРАКТИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ДИГИТАЛНИЯ HR МАРКЕТИНГ

  • Платена Интернет реклама при търсене на професионалисти – Google AdWords, Facebook, Twitter
  • Дисплей реклама, ретаргетинг и ремаркетинг – създаване на банери за подбор на таланти
  • SEO – оптимизация за търсещи машини – по-добра индексация в търсещи машини на вашите работни позиции
  • Блогинг, Управление на съдържанието на уеб сайт. Работа с текст. Семантична редакция на обява за работа
  • Генериране на новини и споделянето им
  • Социален маркетинг
  • Използване на партньорски програми за популяризиране на съдържание
  • Email Marketing, Notification Marketing – автоматизация, избор на подходящ инструмент за автоматизиране на имейл кампании към кандидати и служители, работа с бази данни
  • Мониторинг и анализ на резултатите чрез Google Analytics, Google Search Console

 

6. ДА ПОГОВОРИМ ЗА EMPLOYER BRANDING

  • Регулярно поддържане на имиджа на компанията в добра форма с цел привличане на най-добрите таланти
  • Поддържане и подобряване на репутацията на работодателя в силно конкурентна среда

 

7. КАКВО Е SOCIAL LISTENING

  • Мониторинг на разговори в дигитална среда
  • Приоритизиране и обработка на независима обратна връзка от служители

 

8. ONLINE REPUTATION

  • Инструментариум за управление на фирмената репутация в онлайн среда

 

9. ДИСТАНЦИОННИ СЛУЖИТЕЛИ?

  • Средства за комуникация, управление, ефективност, проследяване на резултатите.

 

Цена за един участник: 129лв. без ДДС (Моля запишете данните на Вашата компания във формата, за да можем да Ви издадем фактура).

Обучението ще се проведе в рамките на 1 ден – събота 17 Февруари 2018, с общ брой часове 8 – астрономически.

Място на провеждане – бул. Христо Смирненски 7, офис 2

Заявете вашето участие сега, местата са ограничени!






За лекторите

katya sotirovaКатя Сотирова е специалист по дигитален маркетинг с 15 годишен опит в създаването и развитието на уеб базирани решения, с експертиза в разнообразни бизнес сектори от стартиращи компании до оптимизиране на наложени марки.
MBA от City University Seattle и лектор по дигитален маркетинг в множество обучителни центрове.
От 2006 г развива своя собствена дигитална агенция Innovatoria и прилага иновативни маркетингови подходи.

Димитрина Димитрова е Специалист дигитален маркетинг и се грижи за доброто позициониране на Horizons Bulgaria във виртуалното пространство. Професионалният й опит е на позиции като специалист Човешките Ресурси и Старши специалист подбор в BPO, IT и Outsourcing компании. Сега тя развива своята кариера в сферата на дигиталния маркетинг, включително employer branding и social media marketing.