Преходът към изцяло дигитална среда налага нови подходи за подбор на персонал и използване на нови технологични средства за реализацията им. Привличането и задържането на професионалисти, както и изграждането на добър корпоративен имидж, могат да се окажат предизвикателства за всеки опитен HR професионалист, когато средствата за реализация на поставените цели са изцяло в технологична среда. HR е новият маркетинг и усвояването на основните понятия и стъпки при изграждането на ефективна дигитална HR маркетингова стратегия е ключът към успешен Employer Branding.
Дигиталният маркетинг е изключително динамично развиващо се направление на традиционния маркетинг. Стартират тенденции за усвояване на нови канали за маркетиране, валидни за всяка дейност в корпоративната среда. Подборът на персонал също е повлиян от технологичните новости, техниките на прилагане се подчиняват на нови правила, изискващи нови умения, креативно и същевременно алгоритмично мислене и подход.
Създаването на корпоративна визия, ориентирана към поведението на служителите и използването на човешкия ресурс като канал за продажби, превръща HR дейностите в нов маркетингов подход.
Активното използване на подобни алтернативи изисква множество дигитални маркетингови дейности, регулярно прилагани към ежедневната фирмена активност, дългосрочно планиране, мониторинг и анализ на резултатите.
Практикуващи HR специалисти, HR мениджъри, консултанти по подбор, специалисти по Employer Branding и комуникации
Катя Сотирова е специалист по дигитален маркетинг с 15 годишен опит в създаването и развитието на уеб базирани решения, с експертиза в разнообразни бизнес сектори от стартиращи компании до оптимизиране на наложени марки.
MBA от City University Seattle и лектор по дигитален маркетинг в множество обучителни центрове.
Води курс по дигитален маркетинг в SoftUni.
Попълвайки тази форма вие предоставяте вашето съгласие на Хорайзънс България ООД да съхранява и използва вашите лични данни за обратна връзка с вас.
Що се отнася до спечелването на битката за таланти, дигиталният маркетинг става едно от вашите основни оръжия.
Това еднодневно амбициозно обучение – Дигитален маркетинг за HR професионалисти, беше предоставено брилянтно и обхвана много важна информация, съвети и насоки, практически инструменти и примери. То предостави някои ценни данни за това как да се изгради и поддържа по-силна корпоративна марка.
Обучението по дигитален маркетинг за HR специалисти ми помогна да разширя визията и стратегията при подбора; да придобия уменията и знанията, както и инструментите, с които да достигна до потенциалните и правилните кандидати за работа. Хареса ми, че обучението се случи през дискусия по реални казуси от различни сектори, както и през симулации на решения в конкретни казуси. Бих препоръчала обучението, както на колеги, занимаващи се с подбор, така и на такива, работещи по линия на employer branding дейностите в компанията.