Мениджър Дигитален маркетинг
Нaшият клиент е агенция за дигитален маркетинг, която помага на своите клиенти да разрастват и мащабират бизнеса си, като комбинира опит в използването на креативни решения, прилагането на най-добри практики и стартирането на ефективни стратегии за тестване, които генерират високопроизводителни реклами. Те са експерти в областта на растежа на дигитални бизнеси, активно използвайки възможностите в областта на перформанс маркетинга, привличане на потребители, оптимизация за app store, медийно планиране и креативни стратегии. С офиси в САЩ, Швеция и България, международната атмосфера е налице.
Вашата Мисия като Мениджър Дигитален Маркетинг
Като Мениджър по Дигитален Маркетинг, ще привличате нови потребители и приходи за клиентите на компанията чрез дигитални маркетингови кампании (Социални, Търсачки, Дисплей+Видео). Ще оптимизирате кампаниите за перформанс маркетинг и ще тествате нови канали, за да намерите възможности за растеж. Ще работите заедно с други дигитални маркетолози, дизайнери и анализатори.
Включени задачи:
- Създаване на медийни планове, управление на кампании за постигане на целите на клиентите и максимизиране на резултатите;
- Управление на платени кампании в Meta, Google, Snapchat, TikTok и други платформи;
- Директна комуникация с клиенти и развиване на ползотворни взаимоотношения с тях, основани на доверие и добавяне на стойност към техния бизнес;
- Идентифициране на нови тенденции в дигиталния маркетинг и прилагане на нови инструменти и тактики;
- Сътрудничество с креативния екип за експериментиране и обучение от данните, управлявани от творческия процес;
- Сътрудничество с екипа по анализ за проследяване и прилагане на данни от проучвания.
Квалификации и умения:
- 2+ години опит в маркетинг с дигитален, технологичен или свързан с мобилни приложения продукт;
- Опит в управлението на платени кампании във Facebook Ads, Google Ads или TikTok Ads;
- Средно до напреднали умения за работа с платени мрежи за търсене;;
- Екипно отношение и готовност за поемане на нови предизвикателствата;
- Резултатна ориентация;
- Опит с Google Sheets / Excel;
- Отлични комуникативни умения, включително качества за управление на времето;
- Владеене на английски език, устно и писмено.
Предложението на компанията:
- Хибриден модел на работа и гъвкави работни часове;
- 25 дни платена ваканция;
- Динамична офис култура и редовни социални събития като обяди и следработни срещи;
- Годишно развитие – платени курсове и учебни сесии, организирани от компанията.
Ако мислите, че сте идеалното допълнение към екипа на компанията, не се колебайте да ни изпратите вашето CV. Ще се свържем само с одобрени за интервю кандидати.
Horizons Bulgaria е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертни и средно управленски позиции с 20 години опит на българския пазар. Нашият екип се състои от бизнес консултанти с индустриална специализация, професионално разбиране на бизнес тенденциите и проактивен подход към рекрутирането и наемането чрез различни методологии и иновации.
Horizons притежава лиценз № 2118 от 27.09.2016 г.