Финансов Мениджър

Финансов Мениджър

Нашият клиент е компания-лидер в сектора на недвижимите имоти – генерира най-голям обем от сделки с имоти на българския пазар и развива най-голямата мрежа от консултанти в сферата на недвижимите имоти.
Поради разширяване на дейността, компанията търси да назначи Мениджър на финансовия екип за офиса си в град София.


Основни задължения:

  • Организира, ръководи, контролира и отговаря за цялостната дейност, свързана с финанси и счетоводство;
  • Управлява дейността на финансово-счетоводния отдел (управлява служителите във финансово – счетоводния отдел, работи оперативно с тях, разпределя задачите, определя отговорностите и задълженията на служителите в екипа, подпомага дейността на членовете на екипа, извършва годишни и други атестации, предлага промени в структурата на отдела);
  • Управлява паричните потоци на компаниите;
  • Организира и контролира изготвянето на финансови отчети в определените срокове;
  • Изготвя финансови анализи, отчети, междинни и годишни прогнози;
  • Изготвя бюджети на компаниите и следи за тяхното изпълнение;
  • Следи за промени в законодателството и произтичащите от това задължения за компаниите в групата, свързани със счетоводното отчитане на приходи, разходи, дълготрайни активи и др.;
  • Създава вътрешни правила и процедури (инструкции, указания), касаещи финансовата дейност;
  • Води комуникацията и преговорите с финансови и държавни институции;
  • Отговаря за стопанисването, управлението и контрола на активите на компаниите;

Изисквания за длъжността:

  • Висше образование, Финанси и/или Счетоводство и контрол;
  • 5+ години професионален опит на същата или сходна позиция;
  • Отлични умения за работа с MS Excel;
  • Опит с ERP системи и по-специално с Business Central на Microsoft;
  • Добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
  • Отлично познаване на нормативните актове, свързани със счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол, данъчното и осигурително законодателство и тяхното прилагане;
  • Самостоятелен, организиран и притежаващ способност за работа при спазване на установените срокове и правила;

Компанията предлага:

  • Възможност да се присъедините към една от водещите компании за недвижими имоти в България и да поемете ключова роля в по-нататъшното й развитие;
  • Възможност за професионално развитие и израстване в силно динамична и професионална организация;
  • Конкурентно възнаграждение, допълнителни социални придобивки и бонусна система, обвързана с постигнатите резултати;
  • Предизвикателна и динамична възможност за кариера с дългосрочни перспективи;

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/.

Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.