Асистент Човешки Ресурси
Ако наскоро сте завършили образованието си, искате да добиете практически опит и да дадете старт на кариера в областта на човешките ресурси, ние имаме предложение за Вас.
Във връзка с проект „Нова възможност за младежка заетост“ откриваме позиция за Стажант Асистент Човешки ресурси за период от 6 месеца.
АСИСТЕНТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ
Вашата работа ще включва разнообразни задачи като:
- Организация на административна дейност в офиса, работа с доставчци и външни посетители на фирмата;
- Посрещане на кандидате, клиенти и други посетители на компанията;
- Приемане и управления на входяща и изходяща комуникация;
- Координиране на снабдяването с офис консумативи, поддържката на офис оборудването, обзавеждането и техниката;
- Подпомагане на дейността на екипите по подбор на персонал – проучване на пазара на труда, публикуване на обяви за работа, първоначална селекция на кандидати;
- Подпомагане процесите по съхраняване, движение и управление на документация и документооборот;
- Даване на предложения и подобряване на административните процеси и работата в офиса;
Вие сте правилният кандидат за нас, ако:
- Имате интереси в областта на подбор на персонал и опит в административни дейности (препоръчелно, не е задължително);
- Търсите реализация, своя кариерен път и място в административната и HR среда, в бизнес обкръжение с високи стандарти и изисквания;
- Умеете да създавате около себе си позитивно настроение и благоприятна работна среда;
- Поддържате ред не само в собствената си работа, а и в делата и бизнес ежедневието на околните;
- Желаете да се потопите все по-дълбоко и трайно в тайните на човешките ресурси;
- Умеете да приоритизирате задачи и да спазвате крайни срокове;
- Търсите постоянното бизнес усъвършенстване и умеете да надграждате и подобрявате своята и чужда ефективност;
- Имате добро ниво на владеене на английски език (втори чужд език е предимство);
- Работите добре с MS програми: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
Ние предлагаме:
- Динамична работа с интересни и разнообразни проекти;
- Възможност да се развивате в сферата на човешките ресурси и придобиване на нови умения;
- Шанс да усъвършенствате досегашните си и да добавите нови бизнес умения за комуникация;
- Работа в екип от доказали се в областта си професионалисти, споделящи опит и знание;
- Кариерно развитие с бъдеща консултантска работа в областта на човешките ресурси, хората и процесите;
- Възможност за бъдещо участие в проекти на компанията и последващо увеличаване на постоянните и общите месечни доходи;
За да участвате в проекта е необходимо:
- Да сте неработещ;
- Да сте на възраст до 29г. включително;
- Да не сте студент/ученик, вкл. редовно, задочно, вечерно, дистанционно;
- Работа с MS Office;
- Работно ниво на владеене на английски език.
Ако прецените, че това е Вашата позиция, моля изпратете ни актуална автобиография и очаквайте бърз контакт от наша страна.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.
Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
Имате нужда от CV, което да ви представи блестящо пред бъдещия ви работодател?
Ние ви предлагаме безплатна професионална консултация с платен дизайн за автобиография. Поръчайте тук!