CONTACT US FOR HR & RECRUITMENT SERVICES +359 886 83 71 81

SEND RECRUITMENT REQUEST  @ CONTACTS

OPEN POSITIONS * SEND CV

Асистент Човешки Ресурси

Асистент Човешки Ресурси

Ако наскоро сте завършили образованието си, искате да добиете практически опит и да дадете старт на кариера в областта на човешките ресурси, ние имаме предложение за Вас.

Във връзка с проект „Нова възможност за младежка заетост“ откриваме позиция за Стажант  Асистент Човешки ресурси за период от 6 месеца.

АСИСТЕНТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ

Вашата работа ще включва разнообразни задачи като:

  • Организация на административна дейност в офиса, работа с доставчци и външни посетители на фирмата;
  • Посрещане на кандидате, клиенти и други посетители на компанията;
  • Приемане и управления на входяща и изходяща комуникация;
  • Координиране на снабдяването с офис консумативи, поддържката на офис оборудването, обзавеждането и техниката;
  • Подпомагане на дейността на екипите по подбор на персонал – проучване на пазара на труда, публикуване на обяви за работа, първоначална селекция на кандидати;
  • Подпомагане процесите по съхраняване, движение и управление на документация и документооборот;
  • Даване на предложения и подобряване на административните процеси и работата в офиса;

Вие сте правилният кандидат за нас, ако:

  • Имате интереси в областта на подбор на персонал и опит в административни дейности (препоръчелно, не е задължително);
  • Търсите реализация, своя кариерен път и място в административната и HR среда, в бизнес обкръжение с високи стандарти и изисквания;
  • Умеете да създавате около себе си позитивно настроение и благоприятна работна среда;
  • Поддържате ред не само в собствената си работа, а и в делата и бизнес ежедневието на околните;
  • Желаете да се потопите все по-дълбоко и трайно в тайните на човешките ресурси;
  • Умеете да приоритизирате задачи и да спазвате крайни срокове;
  • Търсите постоянното бизнес усъвършенстване и умеете да надграждате и подобрявате своята и чужда ефективност;
  • Имате добро ниво на владеене на английски език (втори чужд език е предимство);
  • Работите добре с MS програми: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;

Ние предлагаме:

  • Динамична работа с интересни и разнообразни проекти;
  • Възможност да се развивате в сферата на човешките ресурси и придобиване на нови умения;
  • Шанс да усъвършенствате досегашните си и да добавите нови бизнес умения за комуникация;
  • Работа в екип от доказали се в областта си професионалисти, споделящи опит и знание;
  • Кариерно развитие с бъдеща консултантска работа в областта на човешките ресурси, хората и процесите;
  • Възможност за бъдещо участие в проекти на компанията и последващо увеличаване на постоянните и общите месечни доходи;

За да участвате в проекта е необходимо:

  • Да сте неработещ;
  • Да сте на възраст до 29г. включително;
  • Да не сте студент/ученик, вкл. редовно, задочно, вечерно, дистанционно;
  • Работа с MS Office;
  • Работно ниво на владеене на английски език.

Ако прецените, че това е Вашата позиция, моля изпратете ни актуална автобиография и очаквайте бърз контакт от наша страна.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.

Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Имате нужда от CV, което да ви представи блестящо пред бъдещия ви работодател?
Ние ви предлагаме безплатна професионална консултация с платен дизайн за автобиография. Поръчайте тук!