АДАПТАЦИЯ НА КОРПОРАТИВНА ИДЕНТИЧНОСТ

За целите на специален повод, празник, годишнина, фирмено събитите.

Адаптираната корпоративна идентичност представлява създаването на визуални елементи и маркетингови материали, които отразяват духа на празник, специален повод, фирмено събитие, годишнина и същевременно поддържат и укрепват бранда на компанията. Тази идентичност може да включва адаптирано лого, обновен фирмен дизайн, рекламни материали, поздравителни картички, добавяне на графични елементи в уебсайт и социални медии, всички адаптирани към празничната/ специална тема. Важно е тези елементи да съчетават празничното настроение с корпоративната визия на фирмата, така че да увеличат брандовата видимост и да засилят връзката с клиентите и служителите по време на празничния сезон или периода на специално събитие.

Примери за адаптирана корпоративна идентичност могат да включват:

ФИРМЕНО ЛОГО

Адаптиране на логото с празнични елементи като снежинки, коледни елхи, свещи или други символи, които отразяват конкретния празник.

БАНЕРИ

Създаване на празнични банери, които се използват в маркетинговите кампании по време на празника.

КАРТИЧКИ

Поздравителни картички, за подаръци, за служители. За добре дошъл, за Довиждане! Индивидуална картичка, с персонално послание е запомнящ се жест за всеки служител и партньор.

ЕЛЕКТРОННИ ПОЗДРАВИ И ПОДПИСИ

Дизайн на електронни картички или видео поздрави, изпращани до клиенти и партньори. Добавянето на адаптиран подпис в имейл съобщения създава усещане за иновативност и развитие в компаниите.

СОЦИАЛНИ МЕДИИ

Празнично оформление на профили и публикации в социалните медии, за да се създаде празнично настроение и ангажираност. Адаптираните материали, лого и банери, се прилагат лесно във всеки социален профил.

СПЕЦИАЛНО ПОСЛАНИЕ

Всеки специален повод има нужда от послание, мото, поздрав. Специално послание може да бъде използвано и в поздравителни картички и персонални подаръци към служители и партньори.

Всеки един от тези елементи трябва да е внимателно планиран и да съответства на стиловете и ценностите на компанията, така че да укрепи бранда, а не да го размива.