Системен Администратор
Тази обява е изтекла. Ако се интересувате от подобен тип роли, моля, изпратете ни актуализираната си автобиография проактивно тук. Ще се свържем с Вас, в случай, че имаме отворена позиция, която отговаря на Вашия профил. Благодарим Ви!
За нашия клиент, Ciela Norma, търсим да привлечем професионалист за ролята на
Системен администратор
който да осигурява цялостна грижа за техническата среда за офиса и свързани обекти.
Обхват на ролята:
- Конфигурира сървърни виртуализационни решения, Cisco и други рутери и мрежови устройства;
- Конфигурира и поддръжка на телефонни централи Asterisk, VOIP, IP телефони, IVR;
- Поддържа мрежа от работни станции, файлов, пощенски и мрежови сървър;
- Определя нива на достъп до информационната система на фирмата;
- Следи за архивирането на фирмената информация;
- Отстранява софтуерните и хардуерни проблеми, възникнали при експлоатация на програмните продукти и компютърните системи;
- Участва при планирането, избора и закупуването на офис техника;
- Полага специални грижи за използване на най-съвременните софтуерни продукти за защита от вируси;
- Идентифицира потенциални рискове или слабости на информационното и комуникационно оборудване и предлага алтернативни решения.
Успешният кандидат има:
- Значителен опит като старши системен администратор;
- Познания в областта на хардуер, мрежи и комуникации;
- Много добро ниво на английски език;
и следните технически познания и умения:
- Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft Networking, Backup, VPN, File Sharing, Microsoft Power Schell;
- Microsoft Windows Server Operating Systems, 2008, 2012, 2016, 2019;
- Microsoft HyperV, Microsoft System Center, Microsoft Internet Information Services, Microsoft SharePoint;
- Linux Operating System – Ubuntu, Debian;
- MySQL Database;
- Zen/Zevnet Proxy, Load balancing;
- Zimbra Mail, Cisco Call Manager;
- Asterisk Communication, FreePBX, WebUI;
- Networking – Cisco, Micro Tik, Ubiquiti, UniFi Software-Defined Networking, Spam Filter, Firewall, Baracuda, VLan, IP configurations;
- Video Monitoring – Milestone etc.
Компанията предлага:
- Отлични условия за работа в модерна и динамична среда;
- Сигурност и реализация в стабилна компания с утвърден бизнес модел;
- 13-та и 14-та работни заплати и възможност за бонуси.
Ако разпознавате себе си в горните редове и възможността е интересна за Вас, изпратете ни актуална автобиография на български език. Конфиденциалността Ви в процеса на подбор е гарантирана.
Ще имаме възможност да се свържем само с предварително селектирани професионалисти, с които да дискутираме в детайли .
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Horizons е водеща консултантска компания с над 18-годишен опит на пазара в България. Специализираме в подбор на персонал на управленско и високо експертно ниво. Прилагаме гъвкав подход на рекламирано търсене и включваме най-добрите практики на директния подбор и конфиденциално привличане на топ професионалисти в своята област. Ние работим с най-добрите компании в своя бизнес, предлагаме отлични и ексклузивни кариерни възможности в различни бизнеси, компании и функции.
💥🥇💥Имате нужда от CV, което да ви представи блестящо пред бъдещия ви работодател?
Ние ви предлагаме безплатна професионална консултация с платен дизайн за автобиография. Поръчайте тук!
Кандидатствайте