+359 2 963 43 23
Follow us
ОФИС АСИСТЕНТ

ОФИС АСИСТЕНТ

Във връзка с разрастване на екипа ни, търси да назначим

ОФИС АСИСТЕНТ

Отговорности:

  • Отговаря за оптималното протичане на цялостната административна дейност в офиса;
  • Отговаря за телефонна и писмена комуникация, като дава информация при запитвания или пренасочва телефонните разговори към съответния служител;
  • Участие на външни и вътрешни кампании за набиране на персонал;
  • Организира срещи и интервюта с кандидати;
  • Организира и осъществява снабдяването с офис-консумативи, поддържането на офис оборудването и обзавеждането в изправно състояние;
  • Отговаря за настаняване на клиенти и кандидати в офиса и осигуряване на комфорта на посетителите;
  • Осигурява необходимите външни услуги – СОТ, почистване, дребни ремонти и външни други доставчици.

Изисквания:

  • Да имате интереси в областта на Управлението на човешки ресурси;
  • Да притежавате умение за приоритизиране на задачи и спазване на крайни срокове;
    да имате добро ниво на владеене на английски език (втори чужд език е предимство);
  • Отлична компютърна грамотност – Word, Excel, PowerPoint, Outlook;

Ако предложението ни представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.
Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.