Консултант подбор на персонал

Консултант подбор на персонал

Ние сме Horizons – консултантска компания с над 17-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на средно управленско и експертно ниво. Horizons комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

В настоящия труден момент ние се опитваме да въвеждаме иновативни практики в рикрутмънта, да тестваме нови консултантски модели. Бизнесът ни в момента расте и се нуждае от суперсилите на още един

КОНСУЛТАНТ ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ

Основна цел на ролята

Да отговори на потребностите на бизнеса чрез предоставяне на навременно и ефективно решение за подбор на персонал.

Основни функции:

  • Изгражда положителни и трайни връзки с работодатели и клиенти на компанията.
  • Участва и подпомага процеса на представяне и предлагане на услугите на компанията.
  • Проучва и анализира маркетинговата и продуктовата стратегия на фирмените клиенти за определена географска област.
  • Извършва пазарни проучвания и създава програми за управление на проекти в областта на подбора на персонал.
  • Избира канали за медийна кампания, организира и проследява медийни кампании. Технически публикува обяви и анонси на позиции, като носи отговорност за коректността и точността на обявите както спрямо изискванията на клиента, така и спрямо политиката на Хорайзънс.
  • Използва базата данни на компанията, професионални и лични препоръки, сайтове за професионални контакти и нови потенциални източници на таланти.
  • Идентифицира имена и контакти на кандидати и клиенти, необходими за реализацията на текущите и потенциални проекти.
  • Поддържа база данни, необходима за извършването на дейността на компанията.
  • Поддържа и развива професионалния имидж на Хорайзънс, популяризира и рекламира бранда на компанията. Може да участва в конференции, посещава семинари и събития, като представител на компанията, с цел популяризирането й, привличането на нови клиенти и реализирането на бизнес потенциал.

Необходими умения и опит:

  • Опит на аналогична позиция
  • Английски език – минимум B2
  • Компютърни умения – Работа с MS Power Point, MS Word, MS Excel, Outlook, Internet Explorer, Linkedin, Xing, Facebook
  • Умение за осъществяване на адекватна комуникация с хора на различно йерархично ниво и социална принадлежност
  • Стремеж към социализация, взаимопомощ и инициативност
  • Умения за продажба на идеи и убеждаване на околните, упоритост

Не се колебайте, а се свържете с нас. Очакваме Ви!
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.

Екипът на Хорайзънс България продължава да извършва бизнес услугите си дистанционно.
Кандидатствай