Консултант Подбор на персонал
Ние сме Horizons – консултантска компания с над 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на средно управленско, експертно и висше управленско ниво. Horizons комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
В настоящия труден момент ние се опитваме да въвеждаме иновативни практики в рикрутмънта, да тестваме нови консултантски модели. Бизнесът ни в момента расте и се нуждае от суперсилите на още един
КОНСУЛТАНТ ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
Основна цел на ролята
Да отговори на потребностите на бизнеса чрез предоставяне на навременно и ефективно решение за подбор на персонал.
Основни функции:
- Изгражда положителни и трайни връзки с работодатели и клиенти на компанията.
- Участва и подпомага процеса на представяне и предлагане на услугите на компанията.
- Проучва и анализира маркетинговата и продуктовата стратегия на фирмените клиенти за определена географска област.
- Извършва пазарни проучвания и създава програми за управление на проекти в областта на подбора на персонал.
- Избира канали за медийна кампания, организира и проследява медийни кампании. Технически публикува обяви и анонси на позиции, като носи отговорност за коректността и точността на обявите както спрямо изискванията на клиента, така и спрямо политиката на Хорайзънс.
- Използва базата данни на компанията, професионални и лични препоръки, сайтове за професионални контакти и нови потенциални източници на таланти.
- Идентифицира имена и контакти на кандидати и клиенти, необходими за реализацията на текущите и потенциални проекти.
- Поддържа база данни, необходима за извършването на дейността на компанията.
- Поддържа и развива професионалния имидж на Хорайзънс, популяризира и рекламира бранда на компанията. Може да участва в конференции, посещава семинари и събития, като представител на компанията, с цел популяризирането й, привличането на нови клиенти и реализирането на бизнес потенциал.
Необходими умения и опит:
- Опит на аналогична позиция
- Английски език – минимум B2
- Компютърни умения – Работа с MS Power Point, MS Word, MS Excel, Outlook, Internet Explorer, Linkedin, Xing, Facebook
- Умение за осъществяване на адекватна комуникация с хора на различно йерархично ниво и социална принадлежност
- Стремеж към социализация, взаимопомощ и инициативност
- Умения за продажба на идеи и убеждаване на околните, упоритост
Ако разпознавате себе си в горните редове и възможността е интересна за Вас, изпратете ни актуална автобиография. Конфиденциалността Ви в процеса на подбор е гарантирана.
Ще имаме възможност да се свържем само с предварително селектирани професионалисти, с които да дискутираме в детайли .
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Имате нужда от CV, което да ви представи блестящо пред бъдещия ви работодател?
Ние ви предлагаме безплатна професионална консултация с платен дизайн за автобиография. Поръчайте тук!
Кандидатствайте