+359 2 963 43 23
Follow us
ОФИС АСИСТЕНТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ

ОФИС АСИСТЕНТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ

В Horizons Bulgaria се гордеем, че сме една от водещите консултантски практики в България.
В Horizons Bulgaria празнуваме своята 15-годишнина.
В Horizons Bulgaria в момента работят 15 служители.
В Horizons Bulgaria търсим своя нов колега за позицията:

АСИСТЕНТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ

Вашата работа ще включва най-разнообразни задачи като:

  • Организация на административна дейност в офиса, координация на вътрешни външни услуги и взаимоотношения;
  • Отговорност за филтриране и разпределение на комуникацията през различните канали;
  • Координация и подпомагане административната дейност на екипите в компанията;
  • Организация и подсигуряване на срещи с клиенти и интервюта с кандидати;
    Отговорност и координиране на снабдяването с офис-консумативи, поддържката на офис оборудването и обзавеждането;
  • Координация на разнообразни HR дейности като допълнителни придобивки, благосъстояние и спокойствие на колегите в офиса, безопасни, здравословни и комфортни условия на труд;
  • Подпомагане процесите по съхраняване на документация и документооборот;
    Даване на предложения и работа по подобряване процесите и работата в офиса;

Вие сте правилният кандидат за нас, ако:

  • Имате интереси в областта на подбор на персонал и опит в административни дейности (препоръчелно, не е задължително);
  • Търсите реализация, своя кариерен път и място в административната и HR среда, в бизнес обкръжение с високи стандарти и изисквания;
  • Умеете да създавате около себе си позитивно настроение и благоприятна работна среда;
  • Поддържате ред не само в собствената си работа, а и в делата и бизнес ежедневието на околните;
  • Желаете да се потопите все по-дълбоко и трайно в тайните на човешките ресурси;
  • Умеете да приоритизирате задачи и да спазвате крайни срокове;
  • Търсите постоянното бизнес усъвършенстване;
  • Имате добро ниво на владеене на английски език (втори чужд език е предимство);
  • Работите добре с MS програми: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;

Ние предлагаме:

  • Динамична работа с интересни и разнообразни проекти;
  • Възможност да се развивате в сферата на човешките ресурси и придобиване на нови умения;
  • Шанс да усъвършенствате досегашните си и да добавите нови бизнес умения за комуникация;
  • Работа в екип от доказали се в областта си професионалисти, споделящи опит и знание;
  • Кариерно развитие с бъдеща консултлантска работа в областта на човешките ресурси, хората и процесите;
  • Възможност за бъдещо участие в проекти на компанията и последващо увеличаване на постоянните и общите месечни доходи;

Ако прецените, че това е Вашата позиция, моля изпратете ни актуална автобиография и очаквайте бърз контакт от наша страна.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.