Всяка компания притежава ценен актив – човешки капитал, човешки ресурс, който трябва да задържа, развива и мотивира.
В пазарна ситуация на недостиг на човешки ресурси, задържането и развитието на персонала се оказва по-важна дейност от привличането на нови кадри.
Обученията помагат на служителите да придобият нови умения и знания или да подобрят съществуващите. Това увеличава тяхната ефективност и продуктивност в работата. Обученията действат мотивиращо и вдъхновяващо за изразяване на пълния производствен потенциал.
В бързо променящия се бизнес свят, обученията на персонала са ключови за поддържане на актуалност на служителите с новите тенденции, технологии и практики в индустрията. Подобряването на технологичните умения и знания, дават усещане за корпоративна загриженост и отговорност.
Обученията могат да повишат мотивацията и удовлетвореността на работа на служителите, като им показват, че компанията инвестира в тяхното професионално развитие. Съществуват професии, които „амортизират“ човешкия потенциал, дейностите по увеличаване на мотивацията могат да допринесът за възобновление и рестартиране на работните възможности.
Систематичното обучение помага на служителите да разбират и спазват определени стандарти на работа, което води до по-високо качество на продуктите и услугите. Всяка система от правила намалява ситуациите на конфликти, поради липсата от взимане на индивидуални решения в конкретни казуси.
Обученията подпомагат развитието на лидерски умения и предоставят възможности за кариерно израстване, което спомага за задържане на талантливи служители. Мениджмънт уменията са били винаги предизвикателство, но подобно на всяко практично умение и те могат да бъдат култивирани.
В много сектори, периодичното обучение е задължително, за да се гарантира, че компанията и нейните служители са в съответствие със законовите изисквания и норми. Полезна практика е и професионалната атестация за професии с голяма динамика на законовата уредба.
Обученията често допринасят за изграждането на силна корпоративна култура и подобряване на взаимодействията и комуникацията в екипа. Нови регулации, променящи се законови изисквания, наагат нуждата от постоянно професионално усъвършенстване на служителите.
Обучените служители са по-малко склонни да правят грешки, което може да спести време и ресурси на компанията и да намали рисковете свързани с безопасността и качеството. Обученията повишават чувството за отговорност и идентификация с корпоративната култура.
В Horizons Bulgaria поддържаме широк спектър от консултантска експертиза свързана с провеждане на корпоративни обучения по разнообразни теми, част от които са придобиването и развитието на фини умения, продажбени умения, емоционална интелигентност, справяне със стрес, конфликти, управление на времето.
Horizons Bulgaria е разпознато име в HR общността и водеща агенция за подбор на персонал в България.
ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ ЗА
ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ И HR КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ