СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС ЗА УСЛУГИ ПО ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ +359 886 83 71 81

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ * ИЗПРАТИ CV ☎ @ КОНТАКТИ

Заместник Главен Счетоводител

Заместник Главен Счетоводител

Нашият клиент, БУЛМЕТАЛ АД, е бързо развиваща се европейска компания, лидер в производството на метални опаковки.

Компанията предлага широка гама от размери и видове метален амбалаж, с реализация в различни индустриални сфери, което я прави една от най-разпознаваемите на европейския пазар.

Компанията търси да назначи опитен професионалист на позиция: Заместник Главен Счетоводител, който да се присъедини към висококвалифициран и амбициозен екип.

ОТГОВОРНОСТИ:

  • Извършване на икономически анализи на стопанската дейност на предприятието;
  • Осъществяване на вътрешен финансов контрол;
  • Подпомагане ръководството на предприятието по въпроси, касаещи финансово-счетоводната и икономическа дейност;
  • Участие при разработването на счетоводната политика на предприятието;
  • Отговаряне за съхраняването на счетоводната информация по предвидения нормативен ред;
  • Участие при изготвяне на финансово-счетоводните отчети за приходите и разходите и съставяне на баланса на месечна база ;
  • Изготвяне на статистически справки и други сведения за отчетната година, за нуждите на НСИ;
  • Ръководство и контрол на комисиите по инвентаризация и други ревизии;
  • Комуникация с НАП, НОИ, НСИ и други институции;
  • Участие в оперативното управление и подготовка на производството, осчетоводяване и разплащане с контрагенти
  • Извършване на визуална проверка на СМС, продукти при инвентаризация, изписването им по поръчки за производството, проверката на складовите наличности;
  • Спазване на техническата и трудова дисциплина, и на изискванията по процедурите по качество спрямо фирмената СУК.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:

  • Висше икономическо образование, с професионален опит над 3 години;
  • Компютърна грамотност, работа с Microsoft Office, SAP;
  • Умения за работа в екип, висока отговорност и съобразителност;
  • Добро владеене на английски език.

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Атрактивно заплащане и отлични условия за работа;
  • Възможности за повишение и израстване;
  • Възможност да станете част от иновативна компания и висококвалифициран екип, воден от мисията за непрекъснато усъвършенстване;
  • Платен годишен отпуск в размер на 20 дни;
  • Ваучери за храна.

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/ със снимка. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.