Заместник Главен Счетоводител
Нашият клиент, БУЛМЕТАЛ АД, е бързо развиваща се европейска компания, лидер в производството на метални опаковки.
Компанията предлага широка гама от размери и видове метален амбалаж, с реализация в различни индустриални сфери, което я прави една от най-разпознаваемите на европейския пазар.
Компанията търси да назначи опитен професионалист на позиция: Заместник Главен Счетоводител, който да се присъедини към висококвалифициран и амбициозен екип.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Извършване на икономически анализи на стопанската дейност на предприятието;
- Осъществяване на вътрешен финансов контрол;
- Подпомагане ръководството на предприятието по въпроси, касаещи финансово-счетоводната и икономическа дейност;
- Участие при разработването на счетоводната политика на предприятието;
- Отговаряне за съхраняването на счетоводната информация по предвидения нормативен ред;
- Участие при изготвяне на финансово-счетоводните отчети за приходите и разходите и съставяне на баланса на месечна база ;
- Изготвяне на статистически справки и други сведения за отчетната година, за нуждите на НСИ;
- Ръководство и контрол на комисиите по инвентаризация и други ревизии;
- Комуникация с НАП, НОИ, НСИ и други институции;
- Участие в оперативното управление и подготовка на производството, осчетоводяване и разплащане с контрагенти
- Извършване на визуална проверка на СМС, продукти при инвентаризация, изписването им по поръчки за производството, проверката на складовите наличности;
- Спазване на техническата и трудова дисциплина, и на изискванията по процедурите по качество спрямо фирмената СУК.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:
- Висше икономическо образование, с професионален опит над 3 години;
- Компютърна грамотност, работа с Microsoft Office, SAP;
- Умения за работа в екип, висока отговорност и съобразителност;
- Добро владеене на английски език.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Атрактивно заплащане и отлични условия за работа;
- Възможности за повишение и израстване;
- Възможност да станете част от иновативна компания и висококвалифициран екип, воден от мисията за непрекъснато усъвършенстване;
- Платен годишен отпуск в размер на 20 дни;
- Ваучери за храна.
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/ със снимка. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.