+359 2 963 43 23
Следвайте ни
Технически организатор

Технически организатор

За наш клиент – компания, специализирана в проектиране, доставка и монтаж на сигнално-охранителни системи, търсим да назначим

ТЕХНИЧЕСКИ ОРГАНИЗАТОР

Отговорности:

  • Получава заявки от клиенти по телефон, e-mail за инсталиране и профилактика на технически средства за автомобили;
  • Обработва заявките и ги въвежда в база данни;
  • Разпечатва и подготвя всички документи, съпътстващи изпълнението на заявката;
  • Прибира всички документи от една заявка в досие на клиент, което се съхранява по правилата на фирмата.
  • Издава фактура и/или касова бележка след приключване на заявката.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Средно или висше образование с техническа насоченост;
  • Компютърна грамотност (Word, Excel, Internet);
  • Стриктност и експедитивност при работа с документи.

 

Ние Ви предлагаме:

  • Възможност за професионална реализация;
  • Трупане на специфични познания в областта;
  • Фиксирано възнаграждение и трудов договор;
  • Допълнителни бонуси;
  • Покриване на разходи за транспорт.

 

Ако предложението ни представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография.

About the Author

Horizons е консултантска фирма с над 13-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на средно управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта №2118, валиден от 27.09.2016.