Системен Администратор

Системен Администратор

Horizons е водеща консултантска компания с над 18-годишен опит на пазара в България. Специализираме в подбор на персонал на управленско и високо експертно ниво. Прилагаме гъвкав подход на рекламирано търсене и включваме най-добрите практики на директния подбор и конфиденциално привличане на топ професионалисти в своята област. Ние работим с най-добрите компании в своя бизнес, предлагаме отлични и ексклузивни кариерни възможности в различни бизнеси, компании и функции.

За нашия клиент, Ciela Norma, търсим да привлечем професионалист за ролята на

Системен администратор

който да осигурява цялостна грижа за техническата среда за офиса и свързани обекти.

Обхват на ролята:

  • Конфигурира сървърни виртуализационни решения, Cisco и други рутери и мрежови устройства;
  • Конфигурира и поддръжка на телефонни централи Asterisk, VOIP, IP телефони, IVR;
  • Поддържа мрежа от работни станции, файлов, пощенски и мрежови сървър;
  • Определя нива на достъп до информационната система на фирмата;
  • Следи за архивирането на фирмената информация;
  • Отстранява софтуерните и хардуерни проблеми, възникнали при експлоатация на програмните продукти и компютърните системи;
  • Участва при планирането, избора и закупуването на офис техника;
  • Полага специални грижи за използване на най-съвременните софтуерни продукти за защита от вируси;
  • Идентифицира потенциални рискове или слабости на информационното и комуникационно оборудване и предлага алтернативни решения.

Успешният кандидат има:

  • Значителен опит като старши системен администратор;
  • Познания в областта на хардуер, мрежи и комуникации;
  • Много добро ниво на английски език;

и следните технически познания и умения:

  • Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft Networking, Backup, VPN, File Sharing, Microsoft Power Schell;
  • Microsoft Windows Server Operating Systems, 2008, 2012, 2016, 2019;
  • Microsoft HyperV, Microsoft System Center, Microsoft Internet Information Services, Microsoft SharePoint;
  • Linux Operating System – Ubuntu, Debian;
  • MySQL Database;
  • Zen/Zevnet Proxy, Load balancing;
  • Zimbra Mail, Cisco Call Manager;
  • Asterisk Communication, FreePBX, WebUI;
  • Networking – Cisco, Micro Tik, Ubiquiti, UniFi Software-Defined Networking, Spam Filter, Firewall, Baracuda, VLan, IP configurations;
  • Video Monitoring – Milestone etc.

Компанията предлага:

  • Отлични условия за работа в модерна и динамична среда;
  • Сигурност и реализация в стабилна компания с утвърден бизнес модел;
  • 13-та и 14-та работни заплати и възможност за бонуси.

Ако разпознавате себе си в горните редове и възможността е интересна за Вас, изпратете ни актуална автобиография на български език. Конфиденциалността Ви в процеса на подбор е гарантирана.
Ще имаме възможност да се свържем само с предварително селектирани професионалисти, с които да дискутираме в детайли .
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

💥🥇💥Имате нужда от CV, което да ви представи блестящо пред бъдещия ви работодател?
Ние ви предлагаме безплатна професионална консултация с платен дизайн за автобиография. Поръчайте тук!

Кандидатствайте