Сътрудник обслужване на клиенти

Сътрудник обслужване на клиенти

Horizons е консултантска фирма с над 16-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на средно управленско и експертно ниво.
За наш клиент – Райфайзенбанк, търсим да назначим, в различни клонове в София:

Сътрудник обслужване на клиенти

Ако Вие сте отговорна и комуникативна личност, то

Ви предлагаме:

  • Работа в банков офис
  • Възможност за придобиване на знания в банковата сфера
  • 4-часов работен ден
  • Динамична работна среда
  • Заетост по проект за период от 3 месеца
  • Възможност за кариерно развитие

Вашите задължения:

  • Представяне на мобилното приложение пред клиентите на банката
  • Запознаване с функционалностите и съдействие при сваляне и регистрация в приложението
  • Представяне на новите функции на банкоматите

Изисквания към длъжността:

  • Отлични презентационни и комуникационни умения
  • Проактивност
  • Умения за работа в екип
  • Минимум средно образование

Ако нашето предложение е интересно за Вас, изпратете ни актуална автобиография.

Конфиденциалността Ви в процеса на подбор е гарантирана.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Кандидатствай