Старши Специалист Procurement

Старши Специалист Procurement

Тази обява е изтекла. Ако се интересувате от подобен тип роли, моля, изпратете ни актуализираната си автобиография проактивно тук. Ще се свържем с Вас, в случай, че имаме отворена позиция, която отговаря на Вашия профил. Благодарим Ви!

Специалист / Старши специалист Материално-техническо осигуряване и управление на разходите (Procurement)

В ролята си на доверен партньор на наш Клиент, водеща универсална банкова институция, с дългогодишна история, сме в търсене на

Специалист / Старши специалист Материално-техническо осигуряване и управление на разходите (Procurement)

Фокус на позицията: Проучване на пазара, договаряне на условия и осъществяването на покупки в категориите IT технологии.

Предизвикателствата:

  • Планиране и организиране на работата в поверените категории разходи
  • Самостоятелно провеждане на прозрачни процедури при избор на доставчици
  • Извършване на търговската оценка на предложенията, осигуряване качество на доставките и услугите
  • Водене на преговори с потенциални доставчици
  • Идентифициране, отстраняване на несъответствия, последващ контрол в процеса на доставките
  • Администриране на потенциалните оплаквания
  • Съдействие и консултации на останалите отдели
  • Следене за правилното прилагане на вътрешно-нормативните документи, регламентиращи одобренията за разходи на отделните структурни звена
  • Систематизиране на политиките и процедурите (на ниво институция) за контрол на качеството на доставките
  • Водене на необходимите регистри и документация, свързани с дейността на отделa
  • Активно взаимодействие на локално и групово ниво относно доставките

Профилът на търсения кандидат:

  • Висше икономическо или техническо образование
  • Минимум 1-3 години опит на подобна позиция
  • Добро познаване на нормативната уредба
  • Работно ниво на английски език и отлична компютърна грамотност
  • Проактивен, комуникативен, организиран, с гъвкав подход и внимание към детайла
  • Ориентиран към резултати, екипен играч
  • Мотивиран за нови предизвикателства и иновации

Предимството за ролята:

  • Опит в сферата на покупките и снабдяването за ИТ технологии и категории
  • Опит с Oracle e-Business suite, Sirion Contract Management Tool

Предложението:

  • Възможност за кариерно развитие във водеща Банка
  • Конкурентно възнаграждение
  • Пакет от придобивки (ДЗО, застраховка „Живот“, ваучери за храна, карта за спорт на преференциални цени, преференциални условия за банкови продукти, гъвкаво работно време и възможност за дистанционна работа)
  • Обучения, включително на ниво Група, възможност за надграждане на знания и професионални компетенции
  • Динамика и предизвикателства
  • Модерна среда на работа

Изпратете ни своята актуална автобиография, в случай че се разпознавате в търсения профил и кариерната възможност е интересна за Вас.

Ще имаме възможност да се свържем само с предварително селектирани професионалисти, с които да дискутираме в детайли.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.

Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Ние предоставяме на нашите кандидати възможности, чрез които да покажат потенциала и способностите си.

💥🥇💥Имате нужда от CV, което да ви представи блестящо пред бъдещия ви работодател?
Ние ви предлагаме безплатна професионална консултация с платен дизайн за автобиография. Поръчайте тук!