Специалист Дистанционно обслужване на клиенти
За нашия клиент – Райфайзенбанк, една от водещите банки в Централна и Източна Европа, за отдел Контактен център, търсим „Специалист Дистанционно обслужване на клиенти“ :
Ако искате да развивате:
- Консултантските си умения предоставяйки информация за продуктите и услугите на банката;
- Търговските си умения и възможността да печелите над основното си възнаграждение, продавайки нови услуги и продукти;
- Високо ниво на работна етика, подпомагайки клиентите на банката, които срещат трудности при използването на даден банков продукт/услуга;
- Познанията си по вътрешнобанковите процедури, процеси и приложни програми
… и сте с:
- Висше образование или сте студент в икономически специалности (предимство);
- Отлични комуникативни способности;
- Добри компютърни умения;
- Добро владеене на английски език (предимство)
В Райфайзенбанк ще имате:
- Работа на смени и гъвкаво работно време
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България
- Работно място в модерна офис сграда, в близост до метростанция, в центъра на София
- Възможност за работа от вкъщи на ротационен принцип
- Брутно месечно възнаграждение – 1300 лв. за пълен работен ден (възможност за 6-часов работен ден)
- Гарантиран месечен бонус в зависимост от постигнатите резултати
- Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/Злополука
- Ваучери за храна на месечна база
- Спортна карта
- Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем с одобрените кандидати.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.