Нашият клиент JYSK е амбициозна, бързо развиваща се датска компания, специализирана в търговията на дребно на мебели, матраци и аксесоари за дома. Компанията има 46 магазина в България и планира да отвори още през следващите години. JYSK разполагат и с онлайн магазини.
Основните отговорности на Счетоводителя, в рамките на този проект, ще бъдат свързани с Account Payable и Аccount Receivable на компанията.
Работното място ще бъде в централния им офис в Божурище, София.
– Изготвяне, подреждане, съхранение и контрол на счетоводния документооборот, съгласно българското законодателство.
– Въвеждане на финансови данни в счетоводната система: осчетоводяване на фактури, проследяване на сметки за разходи/изравняване, комуникация с други отдели.
– Управление на сделки с длъжници и кредитори.
– Осигурява административни операции в съответствие с дефинираните концепции и корпоративни процедури.
– Висше образование в направление Финанси или Счетоводство.
– Трудов опит за предпочитане в международна среда, поне 2 години счетоводен опит.
– Задълбочено познаване на законодателството.
– Самостоятелност, организираност и адаптивност.
– Много добро владеене на английски език.
– Добро познаване на Microsoft Office, опит със счетоводен софтуер SAP ще се счита за предимство.
– Срочен трудов договор за период от 6 месеца.
– Възможност за професионална реализация в иновативна международна компания.
– Плодове, кафе и чай на работното място.
Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Horizons е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертни и средни мениджърски позиции с 20 години опит на българския пазар. Нашият екип се състои от бизнес ориентирани консултанти с индустриална специализация, професионално разбиране на бизнес тенденциите и проактивен подход към подбор и наемане чрез различни методологии и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз № 2118 от 27.09.2016г.