+359 886 837 181 +359 879 364 417

☎ информация за търсещи работа +359 878 232 174

ЗАПИТВАНЕ ЗА ПОДБОР ✿ ✿ ✿ КАНДИДАТСТВАЙ

Организатор Продажби

Организатор Продажби

Нашият клиент Миком България е търговско дружество, специализирано в продажба на електрическо и комуникационно тестово и измервателно оборудване. Компанията е част от Micom Group, водещ дистрибутор на измервателна техника в Югоизточна Европа. Micom е официален представител на редица известни производители в областта на измерванията, като Fluke, Flir, Altanova, Yokogawa, AEM и др.
Клиентите на компанията са от различни индустриални сектори: комуникации, държавни институции, образование и др.

Разширявайки бизнесът и продуктовото си портфолио на българския пазар, компанията търси да наеме професионалист с опит в продажбите на измервателна техника за позицията:

СЪТРУДНИК/ОРГАНИЗАТОР ПРОДАЖБИ

Отговорен за процесът по продажби и маркетингови дейности в съответствие с пазарната стратегия на компанията. Той/тя ще има отговорности като:

⇨ Поддръжка на фирмена Интернет страница и свързани социални профили;
⇨ Организиране на събития за клиенти;
⇨ Подготовка и комуникация на промоционални активности;
⇨ Поддържка и управления на база данни с клиенти и регулярна комуникация с тях;
⇨ Срещи с клиенти, предоставяне на информация за продукти, промоции и цени към клиенти;
⇨ Мониторинг и анализ на дейностите по продажби и регулярно отчитане пред мениджмънта на компанията.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ

⇨ Организационни умения;
⇨ Търговска осведоменост;
⇨ Силни комуникативни умения;
⇨ Креативност;
⇨ Умения за работа в екип;
⇨ IT умения (MS офис, Internet, дизайнерски програми – Adobe).

ИЗИСКВАНИЯ

– Икономическо образование;
– Опит или интерес в сферата на продажбите, дигитален маркетинг;
– Владеене на снглийски език е предимство.

В случай, че позицията представлява интерес за вас – изпратете ни подробна автобиография с актуална снимка. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем с одобрените кандидати.

Всички данни, предоставени от вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.