Нашият клиент е утвърдена компания, която се отличава със значителен професионален опит в сферата на търговия на едро и дистрибуцията на бързооборотни продукти за бебета и малки деца – детски храни, пелени, продукти и аксесоари за хранене и хигиена. Тяхната мисия е да предлагат висококачествени и иновативни продукти, които отговарят на нуждите и очакванията на родителите и да подкрепят здравословното и хармонично развитие на техните деца.
Във връзка с разширяването на своята дейност и укрепването на позициите си на местния пазар, компанията търси да назначи мотивиран и амбициозен специалист за своя офис в София на позиция
– Обработва финансови и счетоводни документи;
– Своевременно осчетоводява документите, проверява правилното отразяване на счетоводните статии по съответните сметки;
– Води кореспонденция с клиенти и доставчици;
– Изготвя справки за вземания и задължения и следи за тяхното погасяване;
– Изготвя Декларации и Дневници, свързани с дейността и отчетността на дружеството;
– Отговаря за повече от едно юридическо лице;
– Минимум 3 години счетоводен опит;
– Отлични умения за работа с MS Word и Excel;
– Задължителен опит със специализиран софтуер Бизнес навигатор;
– Познаване на НСС, счетоводната нормативната база;
– Добра компютърна грамотност;
– Мотивиращо възнаграждение;
– Ваучери за храна;
– Стандартно работно време 09:00-18:00;
– Работа в приятна обстановка и екип;
Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/.
Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.