СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС ЗА УСЛУГИ ПО ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ +359 886 83 71 81

ИЗПРАТЕТЕ ЗАПИТВАНЕ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ * ИЗПРАТИ CV ☎ @ КОНТАКТИ

Оперативен директор

Оперативен директор

Нашият клиент Pharmaplast е египетска компания, която специализира в производството на медицински консумативи. Те имат голяма клиентска база в 85 страни по света.

За локацията им в България, търсим кандидати от региона на Югозападна България, за позиция:

Оперативен мениджър

Оперативният мениджър ще наблюдава производството и производствените процеси в предприятието, като гарантира, че медицинските изделия се произвеждат ефективно, според определения бюджет и според най-високите стандарти за качество. Той ще бъде ключова фигура за насърчаването на постоянно усъвършенстване и протичането на гладки операции.


Основни задачи и отговорности:

  • Управление на ежедневните операции на производствения цех, като се гарантира, че продуктите отговарят на стандартите за качество, безопасност и ефективност;
  • Разработване и внедряване на подобрения в процесите с цел намаляване на разходите и повишаване на продуктивността;
  • Сътрудничество с изследователско-развойната дейност, отдела за осигуряване на качеството и отдела по регулаторни въпроси, за да се гарантира съответствие с регулациите в индустрията и политиките на компанията;
  • Ръководене и развитие на разнообразен екип от ръководители, техници и производствен персонал;
  • Мониторинг на производствените показатели и внедряване на стратегии за постигане на целите за производство и зададените KPIs;
  • Координация с управлението на веригата за доставки, за да се гарантира своевременното наличие на материали;
  • Надзор на поддръжката и калибрирането на оборудването за гарантиране на непрекъснат производствен процес;
  • Управление на бюджета и прогнозиране на производствените нужди.

Изисквания:

  • Висше образование, за предпочитане в инженерна специалност, бизнес управление или друго;
  • Предишен опит от 8 или повече години в управлението на операции;
  • Добри умения за ръководене на екипи и подобряване на производствените процеси;
  • Отлични комуникационни, лидерски и организационни умения;
  • Опит с ERP системи и владеене на MS Office;
  • Стратегическо мислене със способност за насърчаване на промени и иновации;
  • Резултатно-ориентирана личност;
  • Силни аналитични умения със способност за анализ на данни.

Компанията предлага:

  • Конкурентно заплащане и отлични условия;
  • Възможност да станете част международна компания и екип от висококвалифицирани специалисти.

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/ на английски език. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.