За един от офисите на нашия клиент, голяма куриерска фирма в гр. София, във връзка с увеличаване обема на работа, търсим да назначим „ Офис служител ‘‘
– Приема, предава и обработва пратки на клиентите;
– Оформя приемо-предавателни протоколи чрез сканиране на пратките, следи за състоянието им;
– Разпределя и групира пратките по направления;
– Контактува с клиенти при необходимост от уточняване на адреси и условия на доставките;
– Приема и извършва плащания, свързани с куриерските услуги, издава необходимите за това документи.
– Мин. средно образование;
– Компютърна грамотност;
– Отлични комуникационни умения;
– Приветлива и отговорна личност, с желание за работа;
– Умения за работа в динамична работна среда;
– Удобна локация, в близост до метро;
– Комфортна работна среда;
– Стартово възнаграждение – 1000 лв чисто/месец , подлежащо на индексация, съобразена с постигнатите резултати;
– 3 гарантирани годишни бонуса;
– Професионално обучение;
– Постоянен трудов договор;
– Работа в сплотен екип от млади, позитивни и енергични хора.
Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем само с одобрените кандидати.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.