Служител в куриерски офис

Служител в куриерски офис

За един от офисите на нашия клиент, голяма куриерска фирма в гр. София, във връзка с увеличаване обема на работа, търсим да назначим „ Офис служител ‘‘

 

Описание на длъжността:

– Приема, предава и обработва пратки на клиентите;

– Оформя приемо-предавателни протоколи чрез сканиране на пратките, следи за състоянието им;

– Разпределя и групира пратките по направления;

– Контактува с клиенти при необходимост от уточняване на адреси и условия на доставките;

– Приема и извършва плащания, свързани с куриерските услуги, издава необходимите за това документи.

Изисквания:

– Мин. средно образование;

– Компютърна грамотност;

– Отлични комуникационни умения;

– Приветлива и отговорна личност, с желание за работа;

– Умения за работа в динамична работна среда;

Компанията предлага:

– Удобна локация, в близост до метро;

– Комфортна работна среда;

– Стартово възнаграждение – 1000 лв чисто/месец , подлежащо на индексация, съобразена с постигнатите резултати;

– 3 гарантирани годишни бонуса;

– Професионално обучение;

– Постоянен трудов договор;

– Работа в сплотен екип от млади, позитивни и енергични хора.

 

Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем само с одобрените кандидати.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.