+359 886 837 181 +359 879 364 417

☎ информация за търсещи работа +359 878 232 174

ЗАПИТВАНЕ ЗА ПОДБОР ✿ ✿ ✿ КАНДИДАТСТВАЙ

Офис Мениджър

Офис Мениджър

ЗА НАШИЯ КЛИЕНТ

Varengold Bank AG е немска банка, основана през 1995 г. С офиси в Хамбург, Лондон и София. Основните бизнес области, в които банката оперира са в сферата на пазарното и търговското банкиране.

Varengold Bank подкрепя peer-to-peer (P2P) кредитни платформи в развитието на техния бизнес с цел улесняване на достъпа до капитал на компании и хора, които нямат достъп до такъв.

Присъединете се към технологичния и резултатно- ориентиран екип на Varengold Bank, с ясен фокус в бъдещето на финансовите услуги и развитието на партньорства във FinTech индустрията.

За своя растящ екип в София Varengold Bank търси ОФИС МЕНИДЖЪР

ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ

Вие ще сте лицето на банката при персонални и телефонни контакти с клиентите.

– Ще организирате и подготвяте срещи, и ще посрещате и асистирате на българските и чуждестранни гости

– Ще поддържате имейл кореспонденция

– Ще отговаряте за цялостната администрация и организация на офиса, включително и за поръчките на консумативи
– Планиране и резервиране на пътуванията на членовете на Борда на директорите и на останалите служители на банката

– Асистиране при изпълнението на специфични задачи и проекти, като организиране и провеждане на събити

ВАШИЯТ ПРОФИЛ

Отличните комуникационни умения, увереността и самоинициативността са съществени качества за успешния Офис мениджър.

– Висше образование и професионален опит в менажирането на офис, хотелиерската индустрия или в друга индустрия, ориентирана към обслужването на клиенти

– Отлично боравене с MS Office пакет
– Отлично владеене на български и английски език
– Способност за работа под напрежение и вземане на решения

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

Освен възможността за развитие и добрата работна среда, вие ще получите:

– Много добра стартова заплата и допълнителни бонуси, според представянето ви
– Мултиспорт карта
– Ваучери за храна
– Карта за отстъпки за определени магазини
– Карта за градски транспорт

Aко се интересувате от работа в сплотен екип от млади, позитивни и енергични хора, изпратете ни вашата автобиография.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.