Мотивация и ангажираност чрез социалните медии

Мотивация и ангажираност чрез социалните медии

Мотивация и ангажираност: Овластяване на служителите чрез социалните медии

Ако четете тази публикация, вероятно вашият бизнес се бори да задържи служителите си или с намаляващия морал, или просто наистина искате да внедрите положителна промяна в корпоративната си култура.

Напоследък има много модни думи, включително овластяване на служителите. Но какво означава това? И как да се реализира? Ще ви дадем отговорите и ще ви насочим как да увеличите ангажираността на служителите си и вашето влияние в социалните медии.

Мотивация и ангажираност

Служители, които са мотивирани, енергични и ентусиазирани да работят за вашата компания и работодателска марка, са от основно значение за успеха ви в днешната икономика. Новото поколение служители търсят различен вид награда от просто една заплата. Днешните работници искат работата им да бъде неразделна част от техния живот. Те искат тя да бъде нещо, което е част от това, което са те самите, а не просто нещо, което правят. Служителите, които чувстват, че това им липсва, са готови много бързо да напуснат компанията и да търсят тази възмоност на друго място. Сега, повече от всякога, е важно да поддържате високия морал и служителите да се чувстват като съществена част от вашата фирмата. Един чудесен начин да се постигне това е чрез овластяване на служителите.

Овластяване на вашите служители

Накратко: това кара вашите служители да се чувстват така, сякаш оказват значително и дълготрайно въздействие върху компанията. По този начин те се посвещават на подобряването на компанията, нейните репутация и интереси. Основата на овластяването на служителите е връзката на доверието, че се грижите за тях и им се доверете. Така те също ще се грижат за компанията ви  и се ангажират с нейното развитие. Създаването на симбиотична връзка на взаимна подкрепа е важно. По този начин показвате на служителите си, че им имате доверие.

Използване на социални медии

Това поколение работници също е свързано онлайн по начин, който никога не сме виждали преди. През последните няколко години някои компании имаха забрана да използват социални медии на работното място. Обаче сега има нова причина да не блокират тези уебсайтове – те помагат за популяризирането на марката. Тъй като служителите имат навика да публикуват онлайн почти всичко, което им се случва, със сигурност се публикуват и неща, свързани с работата им. Когато не само разрешавате, но и насърчавате служителите да използват социални медии, за да помогнат за популяризирането на компанията, веднага правите две неща:

  1. показвате на служителите си, че им се доверявате имплицитно, че говорят изключително високо за вашата марка и
  2. просто увеличавате броя на хората, до които съобщението ви достига експоненциално.

Увеличете лоялността на служителите

Като уведомявате служителите си, че не само им вярвате, че имат положително отношение към компанията, но и че искате помощта им в промотирането на вашата марка, вие им давате правото да правят това. Така вие им давате усещането, че те са важни, че са оценени и че компанията зависи и от тях. Те ще се чувстват добре за мястото си в организацията и ще бъдат повече от щастливи да кажат на приятелите и семейството си колко е чудесно да работят за такава добра компания! Служителите са значително по-склонни да останат с компания, в която са получили повишение и когато чувстват, че сте инвестирали в тях. По този начин те са по-мотивирани и ентусиазирани да идват на работа всеки ден.

Те също може да развият вашия бизнес

Простата идея тук е, че колкото повече хора виждат и чуват вашето послание, толкова повече вашата организация ще разширява своето въздействие. Чрез овластяване на служителите да споделят публикациите на вашата компания и дори техните собствени положителни мисли за работата си със страхотен екип, толкова по-силна ще бъде вашата работодателска марка. Ако всичките ви служители правят това, вашата експозиция се увеличава още по-драстично. Хората, които никога не са забелязвали вашата компания преди, може да видят логото ви и да го свързжат с приятеля, който е публикувал колко е страхотно да се работи в тази компания. Това е само един пример за този вид положително въздействие, което предоставянето на вашите служители да използват социални медии може да окаже.

Източник: https://gethppy.com/employee-engagement

Снимка: freepik.com

Мотивацията започва с правилното отношение

Мотивацията – ключът към успеха

Свържете се с нас