Потребителските стереотипи биха ви накарали да повярвате, че милениалите са евтини, непостоянни клиенти, които правят покупки онлайн. Ако целта ви е да правите реклама за тях, е по-добре да не обръщате внимание на тези митове.
Според Pew Research Center хората от поколението на милениалите, родено между 1981 и 1996 г., са високо образовани. Почти 50% от тях са посещавали или в момента посещават висше учебно заведение. Милениалите също са изключително технологично образовано поколение, израснало по време на появата на настолните компютри и интернет.
Реалността е, че милениалите са готови да харчат пари в области като хранене навън и други за разлика от предишните поколения.
Goldman Sachs съобщава, че 57% от милениалите ще сравнят цените на различни места, преди да направят покупка.
Маркетолозите, които искат да продават на това поколение, ще трябва да намерят начини да се отличат от конкуренцията. Това са някои от най-добрите практики за привличане на вниманието на скептичните милениали.
Видеото вече не е опция за маркетинг специалистите. Проучване на Animoto сочи, че 80% от анкетираните милениали гледат видеоклипове, които им служат като изследване преди да направят покупка. Все пак, това не означава, че видеото трябва да присъства на всяка стъпка от маркетинговата ви стратегия. Това повече важи за създаването на висококачествено съдържание, отколкото създаване на възможно най-много видеоклипове.
Добре направеното видео привлича потенциални клиенти на емоционално ниво и ви помага да се оразличите от останалата част от тълпата. Тази диференциация също може да спомогне за увеличаване на процента на реализация. В допълнение това може да насърчи клиентите ви да се върнат отново при вас. Ключът е в изпълнението. Съсредоточете се върху изработването на няколко страхотни видеоклипа, вместо на видеоклипове, които никой не иска да гледа.
Иновативните маркетингови стратегии обикновено се възприемат по-добре от милениалите, отколкото стандартните маркетинг техники. Милениалите до голяма степен са натоварени с традиционните методи за реклама и въпреки че искат информация, те желаят да я изберат сами, вместо да им я налагат.
Според проучване на Центъра за маркетингови изследвания към Университета Дартмут в Масачузец, милениалите са филтрирали реклами в социалните медии и това ги е тласнало да потърсят повече информация за бранда. „Родени и израснали в епохата на технологиите“, се казва в изследването, „милениалите консумират информацията, когато и както искат“.
Първоначално те вярват на конкатите си в социалните мрежи, затова рекламата от уста на уста изглежда води до най-голяма възвръщаемост, според доклада на WOMMA. Вместо да фокусирате по-голямата част от усилията си върху традиционния маркетинг, опитайте нови неща. Възползвайте се от шума около новия си продукт или услуга, както и от склонността на младите милениали да споделят неща, които намират за интересни в социалните медии.
Не всички милениали отговарят на същите послания. Групирането на хората от цялото поколение в една маркетингова демографска група вероятно няма да ви даде резултатите, които търсите.
Вместо да мислите за това към кое поколение да се насочите, помислете за това какъв профил човек се опитвате да достигне. Познаването на това, което гледат вашите конкретни потребители и кои медии използват, е много по-полезно, отколкото предположение, базирано на възрастта им.
Има многобройни ползи, които бихте получили от една изключителна кауза. Повечето собственици на бизнес мислят за потенциалното предимство по отношение на набирането и задържането на служителите. Обаче милениалите оценяват много високо достойните и смислени каузи.
Подкрепата на добра кауза е идеален начин да предоставите допълнителен стимул за милениаите и да направите света по-добро място със смислена кауза.
Ако вашата маркетингова стратегия включва обобщаване на цялото поколение от хора, ще ви е полезно да проучите малко по-специфични неща. Милениалите имат общи теми и прилики в поведението, но в крайна сметка те са уникални хора, които ще отговорят на вашите послания по различни начини. Общи практики като поддържане на кауза и използване на креативни рекламни методи със сигурност ще ви помогнат, но също така ще трябва да сегментирате аудиторията си и след това да създадете висококачествени съобщения в медиите, които най-много резонират с тези сегменти.
Милениалите са на път да станат най-многобройното живо поколение в близките години, затова вземете присърце тези стратегии и бизнесът ви ще спечели тяхната лоялност.
https://www.entrepreneur.com/
Автор: Chirag Kulkarni
Прочетете още: Клопките в социалния подбор на персонал