За наш партньор, 5 звезден СПА хотел в град Велинград, разположен на изключително атрактивно място, в близост до центъра на града, нa пeшexoднo paзcтoяниe oт вcяĸa тoчĸa нa гpaдa и в cъщoтo вpeмe гpaничещ c плaнинa и иглoлиcтни гopи,
търсим да назначим специалист на позиция:
Отговорности и задължения:
– Осъществява маркетингова дейност на хотела, промотира и поддържа имиджа;
– Изготвя стратегии и участва пряко в изпълнението им;
– Извършва мониторинг на пазара – анализ на конкуренти, продукти, цени, активност и други;
– Следи и оптимизира продажбите на хотелски услуги;
– Изготвя оферти за туристически агенции, туроператори, корпоративни клиенти и други;
– Създава и осъществява контакти с настоящи и бъдещи клиенти, и съдейства по организацията на мероприятия в хотела;
– Работи координирано и съгласувано с отделите на хотела;
– Работа с резервационни онлайн системи и техните софтуери са предимство;
– Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с безпроблемното функциониране на всички звена;
– Образование подходящо за позицията;
– Свободно владеене на английски език;
– Практически опит на мениджърска позиция в областта на туризма;
– Отлични умения на бизнес комуникация и кореспонденция, проактивност, отговорност, наблюдателност
– Отлични организационни умения
– Компютърна грамотност – работа със специализиран софтуер, МS office пакет, email и други;
– Атрактивно заплащане
– Отлична работна атмосфера
– Работа с динамичен и сплотен екип
– Дългосрочна заетост
– Възможност за личностно и професионално развитие
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.