+359 2 963 43 23
Следвайте ни
МЕНИДЖЪР РЕЗЕРВАЦИИ

МЕНИДЖЪР РЕЗЕРВАЦИИ

 
За наш клиент – инвестиционна компания със собствен сграден фонд, отдаваща бизнес апартаменти под наем – търсим да назначим отговорна личност на позиция:

МЕНИДЖЪР РЕЗЕРВАЦИИ

 

Отговорности:

  • Управление на резервациите чрез резервационни системи и специализиран софтуер
  • Обслужване на клиенти и връзка с останалия екип по телефон и и-мейл
  • Контрол върху цялостната дейност – управление на наличности, настаняване, техническа организация в апартаментите, финансова отчетност
  • Контрол на качеството на предлаганите услуги
  • Административни задачи, свързани с документация с държавни институции

 

Успешният кандидат притежава:

  • Висше образование
  • Компютърна грамотност
  • Добро ниво на английски език, писмено и говоримо
  • Умение за комуникация с клиенти
  • Предишен опит на подобна позиция ще бъде считан за предимство

 

Компанията предлага:

  • 3-месечно въвеждащо обучение
  • Възможност за професионална реализация и кариерно развитие в сферата на хотелските услуги и обслужването на клиенти
  • Възможност за повишаване на възнаграждението на база постигнати резултати

 
В случай, че проявявате интерес към посочената позиция, ще се радваме да получим Вашата кандидатура.
Конфиденциалността е гарантирана. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.

About the Author

Horizons е консултантска фирма с над 14-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на средно управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта №2118, валиден от 27.09.2016.