+359 2 963 43 23
Следвайте ни

 

ВАЖНО ЗА НАЕТИТЕ ПОД ФОРМА ЛИЗИНГ НА ПЕРСОНАЛ

1. Има ли право посредникът  да изисква от служителите заплащане на такса за съдействие за започване на работа в предприятието ползвател?

 – Не, служителите не заплащат абсолютно нищо при започването на временна работа.

 

2. Какви права имат служителите, наети за временна работа?

 – Служителите, наети за временна работа, имат всички права, каквито имат и постоянните служители според Кодекса на труда в зависимост от характера на работата.

 

3. Какви документи се връчват на служителите при започване на работа?

 – При изпращане във фирма ползвател посредникът връчва на служителя екземпляр от трудовия договор, писмен акт за изпращането и копието от уведомлението по чл. 62, ал. 3, заверено от териториалната дирекция на Националната агенция за приходите.

 

4. От кой следва служителят да получи длъжностната си характеристика?

 – Фирмата ползвател е длъжна да връчи длъжностна характеристика на служителя при започването му на работа.

 

5. В кои случаи служителят може да прекрати трудовото правоотношение без предизвестие?

 – Ако служителят сключи трудов договор с друг работодател, който не е предприятие, което осигурява временна работа, то той може да прекрати трудовия си договор с фирмата, която му осигурява временна работа без предизвестие.

 

Изпратете ни запитване за Лизинг на персонал



НОВИ ПОЗИЦИИ

Вижте нашите актуални позиции, кандидатствайте СЕГА!