+359 2 963 43 23
Следвайте ни
КООРДИНАТОР ЛОГИСТИКА – ВАРНА

КООРДИНАТОР ЛОГИСТИКА – ВАРНА

Нашият клиент е Фондация Българска Хранителна Банка. За нуждите на организацията и във връзка с увеличаващите се обеми на работа търсим сериозен и мотивиран човек за склада им в гр. Варна. като

КООРДИНАТОР ЛОГИСТИКА

Основни задължения:

  • Приема дарени храни и отговаря за организирането и съхранението им в логистичния склад на БХБ – Варна в съответствие с изискванията за безопасност на храните, действащите нормативни и технически норми.
  • Координира доставката на дарени храни от дарители и логистични партньори, а при необходимост – осъществява и доставка на дарени храни с транспорт на БХБ до склада.
  • Отговаря за проверката на дарените храни, тяхното качество и срок на годност.
  • Работи със складова програма, складови документи и документи, свързани с транспорт на дарени храни.
  • Подготвя количества за раздаване и изпълнява разпределение на дарени храни до организации-партньори по предварително изготвен график за предаване на храните от склада на БХБ.
  • Поддържа оперативни контакти с дарители на храни във Варна и региона относно получаването на дарени храни.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Висше образование е предимство.
  • Свидетелство за управление на МПС, категория В.
  • Ползване на програма за управление на складови наличности или друг специализиран софтуер за управление на материални запаси.
  • Добри компютърни умения.
  • Умения за работа под напрежение.
  • Умения за работа в екип.
  • Отлични организаторски и комуникативни качества.

Какво предлага организацията:

  • Работа на постоянен трудов договор.
  • Коопериране със социално ангажиран екип и партньори.
  • Работа за организация с мисия и кауза.

Ако предложението ни представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор.

Хорайзънс има лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016.