ВИРТУАЛЕН АСИСТЕНТ
Като част от услугите по управление на човешките ресурси и лизинг на персонал, Хорайзънс България предлага гъвкави решения за ефективно управление на наличния работен потенциал.
ЗАПИТВАНЕ ЗА ОФЕРТА
–
В условията на динамично развитие на онлайн комуникациите, задължителната Интернет представителност и активности в множество социални медии, компаниите търсят гъвкави решения за ресурсно обезпечаване на дейността по поддръжка на онлайн присъствието си и базови дейности по дигитален маркетинг.
Без значение от целите на активното Интернет присъствие, което може да е развитие и популяризиране на услуги и продукти, познаваемост на марката, привличане на кандидати, обслужване на клиенти, всяка компания се нуждае от активна и регулярна поддръжка на своите социални профили, платени рекламни кампании и дейности по активно онлайн присъствие и привличане на клиенти, комуникация с клиенти, обслужване на клиенти, приемане на онлайн поръчки и други виртуалнни дейности.
В случай, че ви е необходим човешки ресурс за поддръжка на онлайн активи – уеб сайт, лендинг страница, блог съдържание, социални профили, платени рекламни кампании, но не мислите, че служител на пълно работно време е оправдана инвестиция, можете да се възползвате от НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ и да работите с професионален специалист ВИРТУАЛЕН АСИСТЕНТ, който ще осигури:
Управление на корпоративни социални профили във Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram и други. Поддръжка и развитие на платени рекламни кампании в популярни платформи и поддръжка на съдържание в уеб сайт.
Предлагаме аутсорсинг на високо квалифицирани специалисти в сферата на Интернет маркетинг и специфичните му динамично развиващи се направления:
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ – ВИРТУАЛЕН АСИСТЕНТ
КАКВО ВКЛЮЧВАТ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА НА ВАШИЯ ВИРТУАЛЕН АСИСТЕНТ
- Абонаментна месечна цена от 1000 лв., с изнесено управление
- Фиксиран брой часове (10) работа и изпълнение на конкретни задачи, позволяващи онлайн или дигитална комуникация
- Управление на до 4 социални профила Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram
- 4 публикации месечно с осигурено от нас професионално написано съдържание, придружени с брандирани и осигурени от нас изображения. Споделяне – cross posting
- 4 публикации на съобщения, свързани с фирмени промени или друга информация. Споделяне
- Брандирани (лицензирани) изображения осигурени от нас и преоразмерени за всяка социална платформа
- Персонализирани съобщения – редактирани от нас, придружени със създадени от нас изображения, по предоставен календар на ваши новини
- Поддръжка на платени рекламни кампании (+300лв месечно)
- Поддръжка на уеб съдържание (+ 100лв месечно)
- Приемане на онлайн поръчки
- Отговаряне на клиентски запитвания
ВАШИТЕ ПОЛЗИ ОТ УСЛУГАТА ВИРТУАЛЕН АСИСТЕНТ
- Не обучавате нов служител, не се занимавате с административни дейности;
- НЕ ПЛАЩАТЕ осигуровки и данъци за наетия служител, за сумата от 600-1000 лв. без ДДС получавате фактура, която осчетоводявате като 100% разход. Работата с експерти на свободна практика често не е обезпечено с данъчни документи;
- Не се ангажирате дългосрочно, можете да прекратите договора по всяко време (с кратко предизвестие);
- Не изплащате обезщетения при прекратяване на дейността;
- Не се ангажирате с проследяване на качеството на изпълнената работа;
- Не се съмнявате в неговата компетентност;
- Не му осигурявате платена отпуска;
- Не му осигурявате работно място, не изплащате бонуси или комисионни;
- Не го въвеждате и приобщавате към екипа на компанията;
- Получавате професионално представяне в социалните медии;
- Вашите корпоративни социални профили са регулярно поддържани и информационно обновени;
- В допълнение можем да ви предложим услуги на часова ставка, в зависимост от динамичните нужди на вашата компания.
Регулярната поддръжка на корпоративните социални профили, обновяването на информацията, както и свежи публикации осигуряват кредибилност на всяка компания, която държи на своята онлайн репутация.
Управлението на профили в социални медии, поддръжка на рекламни кампании, уеб съдържание, е регулярна дейност, която изисква изключителна последователност и постоянство, за да генерира реални резултати.
Можете да ни се доверите и ни поверите тази необходимост, без да се налага да наемате и обучавате служител за целта.
Виртуалният асистент може да бъде отличен избор за писане на текстове.
Ето някои от задачите, които виртуалният асистент може да изпълнява:
- Създаване на съдържание за блогове, статии, рекламни материали, прес съобщения, съобщения за социални медии и други.
- Редактиране и коректура на текстове, за да се уверите, че са грамотни и че имат правилната граматика и правопис.
- Подготовка на електронни книги, ръководства и други документи.
- Поддръжка на уебсайта на компанията, включително създаване на нови страници и актуализиране на съдържанието.
- Приемане на онлайн поръчки, създаване на продуктови описания и блог постове
- Обслужване на клиенти по телефон, имейл и чат
- Управление на електронната поща и кореспонденция с клиенти и партньори.
Прочетете още: Ползи от маркетинга в социалните медии за вашия бизнес
10 съвети за успешен маркетинг в социалните медии
ИЗПРАТЕТЕ НИ ЗАПИТВАНЕ
ОЩЕ ПО ТЕМАТА ГЪВКАВИ РЕШЕНИЯ ЗА НАЕМАНЕ НА ПЕРСОНАЛ
КАКВИ HR УСЛУГИ ПРЕДЛАГАМЕ
УПРАВЛЕНИЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА
Хорайзънс България използва натрупаната в годините HR експертиза, за да предложи професионално управление на работодателска марка
EXECUTIVE SEARCH
Директно привличане на висок мениджмънт се осъществява от нашата консултантска практика за стратегически подбор на топ професионалисти от Horizons Executive Search.
ХЕДХЪНТИНГ
Директен и конфиденциален подход за подбор на персонал, ориентиран към високо квалифицирани професионалисти, които не са в процес на активно търсене на работа.
HR СПЕЦИАЛИСТ ПОД НАЕМ
Услуга за специално ангажиран Експерт по подбор на персонал, който да работи на място и изцяло за Клиента.
ОБУЧЕНИЯ
Фирмата предлага експертизата си в обученията, организационното развитие и управление на човешките ресурси.
ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ
Хорайзънс България специализира в набиране и подбор на персонал за средно мениджърско и експертно ниво.