Как да въведете временно нает служител в екипа си

Как да въведете временно нает служител в екипа си

Въвеждането на временнo нает служител може да представлява предизвикателство, тъй като е промяна за всички на работа.

Важно е временно наетият служител да се чувства добре дошъл и като част от екипа. Някои служители обаче може да се почувстват неудобно или дори заплашени от новодошлия служител.
Един от основните приоритети за управление на този касус е комуникацията. Наличието на комуникиране на вашия план за временно наетия служител ще премахне фактора на изненадата и ще предотврати всякакви отрицателни предположения. Правилната подготовка на вашия вътрешен екип ще даде по-положително изживяванена на тях и на ново наетия временен служител.

Ето няколко полезни съвета, които е препоръчително да следвате, преди да въведете един временнно нает служител във вашия екип:

  • Уведомете екипа си, че ще имате нов временно нает служител. Това особено е валидно, ако неговата дейност ще промени нормалния ритъм на работа на екипа ви. Без предварително да бъде казано, екипът може да не е склонен да помогне при обучението и въвеждането на новия служител.
  • Обяснете мотивите за нуждата от допълнителен персонал. Естествено, хората ще имат въпроси и най-добре е да обсите с тях казуса сега. Ако позволите да се чудят, вероятно е те да приемат, че той би могъл да създаде напрежение. По този начин те могат да се чувстват като заменени или че не си вършат достатъчно добра работа. Обяснете им защо този временно нает служител е необходим и как той ще помогне на цялостната бизнес картина.
  • Дайте им уверение. Наемането на служители за подобна работа може да ги накара да повярват, че работата им е изложена на риск. Облекчете притесненията им и ги уверете, че работните им места не са застрашени и ролите им не са се променили.
  • Напомнете на вашия екип, че наемането на временен персонал ще им бъде от полза. Не забравяйте да изброите предимствата на това ваше решение. Независимо дали това означава по-малко натоварване на работното място или намаление на извънработното време, обяснете им как този работник може да подобри техния работен живот. Небалансираният професионален живот е често срещана причина за неудовлетвореност на работа.
  • Позволете им да изкажат своето мнение. Насърчавайте персонала си да комуникира с вас по отношение на временно наетите служители. Бъдете готови да изслушате, ако има коментари, въпроси или притеснения.

Доброто управлението на специалисти, които са временно наети служители при вас, ще намали текучеството на персонал.

Намаленото текучество ще спести на вашата компания много пари и време, инвестирани в служители. Хорайзънс България е лицензирана фирма, която осигурява временна работа. Още за условията и друга информация за услугата лизинг на персонал, която предлага фирмата ни, може да получите тук.

Източник: www.alliedforces.com

Прочетете още:

ЧЕТИРИ СЪВЕТА ЗА МОТИВИРАНЕ НА ВРЕМЕННО НАЕТИ СЛУЖИТЕЛИ

КАК ДА УПРАВЛЯВАТЕ ВРЕМЕННО НАЕТИ СЛУЖИТЕЛИ

Изпратете ни запитване за Лизинг на персонал