Директор Човешки Ресурси
За наш клиент, компания с предмет на дейност проектиране и строителство на водопроводни и канализационни мрежи, която носи отговорност за аварийната поддръжка и рехабилитация на над 30% от водоснабдителната мрежа на град София, търсим да назначим:
Директор Човешки Ресурси.
Описание на позицията:
Поемане на пълна ангажираност към процесите и политиката в областта на човешките
ресурси, така че да отговори на нуждите, целите и задачите на компанията, дъщерните
дружества и висшето ѝ ръководство.
Основни дейности:
- Оценка на настоящата организация и роли в компанията и набелязване на препоръки за подобряване на управлението и работните процеси.
- Преглед и ревизия на съществуващите политики в областта на човешките ресурси.
- Изготвяне и внедряване на нови политики в съответсвие с целите на организацията и новите HR тенденции, като: обучение и развитие, управление на работодателската марка, управление на промяната, развитие на организационната култура и микроклимат, инструменти за оценка.
- Отговаря за формулирането и ръководенето на проекти за управление на човешките ресурси и следи за правилното и навременното им изпълнение в съответствие с нуждите на организацията, като (неизчерпателно):
– Разработване и управление на система за мотивация и атестация на персонала.
– Внедряване на система за професионално развитие в компанията на служители с амбиции и възможности.
– Разработване и внедряване на процес по идентификация на „критични“ служители и подготовка на ефективен план за действие при временно или постоянното им отсъствие.
– Разработване и внедряване на система за постепенна дигитализация на процесите и документите.
- Предлагане на нови подходи, политики и процедури за постигане на подобрение в областта на набиране и подбор, управление на талантите, кариерно израстване и мотивиране на персонала.
- Съставя планове за назначаване и набиране на персонала, за неговото обучение и професионално развитие.
- Предлага, анализира и оценява досегашните, както и новооткритите работни места.
- Съставя и определя програми за развитието на заплатите, както и на възнагражденията.
- Отговаря за обучението и дейностите свързани с изграждането на работни отношения.
- Гарантира, че програмата за управление на Човешките ресурси, структурата на работните позиции, както и ефективността на служителите е в съответствие с изискванията на организацията.
- Оказва постоянна помощ на служителите. Помага им в разрешаването на професионални и лични проблеми, като също така ги пренасочва към специалисти, където могат да получат оптимална помощ или съвет.
- Грижи се и подпомага мениджърския екип и преките ръководители.
- Планира социални мероприятия и след одобрение от служителите участва в тяхната организация и изпълнение.
- Предлага и след одобрение организира активности за сближаване на екипите и развиването на сътрудничество на всички нива в организацията.
- Следи постоянно за отношението на служителите към организацията.
- Проактивна работа за изграждане и развиване на HR екип, с който да се постигнат организационните цели. Ръководи всички дейности в отдела.
- Изготвя и управлява бюджет за персонала.
- Носи отговорност за цялостната административна дейност на отдела.
Изисквания:
- Релевантно висше образование
- Опит на подобна позиция мин. 5 г
- Проактивна личност, можеща да поема инициатива и да работи независимо
- Професионалист с опит в разработването и прилагането на стратегии за развитие на ръководен персонал и изграждане на фирмена култура и екипи
- Гъвкава, комбинативна и ориентирана към резултати личност, с приятелски и позитивен подход към хората в компанията
- Умения за управление на промените и решаване на проблеми.
- Организационни, комуникативни и презентационни умения
- Английски език на добро ниво
- Добра компютърна грамотност и умение за работа с MS Office
- Шофьорска книжка
Предложението:
• Aтрактивно възнаграждение
• Работа в устойчива и бързо развиваща се компания с нарастващи приходи
• Пакет от социални придобивки
• Управление на екип от професионалисти
• Семинари и тиймбилдинг събития
Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.