събота- неделя – 03-04.03.2018
Дигиталният маркетинг и реклама са предизвикателни и изключително практични, логични продължения на дейности като традиционен маркетинг и реклама. Случващи се изцяло в дигитална среда, подпомагани от технологични механизми и инструменти, като приложения, софтуерни решения и множество алгоритмични активности.
Динамиката на развитие и промени в дигиталната среда изисква маркетиране базирано на постоянно промяна и обучение, което единствено може да гарантира адекватност на пазарните продуктови стратегии на марките.
Специалистите по маркетинг са изправени пред критичен избор да трансформират своите знания и умения чрез преориентация и преквалификация, с цел повишаване на експертизата си и уменията си за вписване в постоянно променящата се технологична среда.
В много случаи компаниите възлагат поддръжка на уеб активи, като сайт и социални профли, на случжители, които не са подготвени или имат нужда от допълнителна експертиза.
Бизнесите постепенно се трансформират дигитално и осъзнават, че е неизбежно да нямат правилно изграден, функциониращ и поддържан уеб сайт, онлайн магазин, както и допълнителни Интернет канали за комуникация с аудиториите си – клиенти, служители, доставчици.
1. Дизайн и менаджиране на уеб сайт – корпоративен, блог, лендинг страница – CMS – WordPress, Joomla, OpenCart;
2. Най-използваните техники в Дигиталния Маркетинг – инструменти и подходи за прилагането им;
3. Дигитални продажбени канали – видове трафик и управлението му;
4. Потребителско преживяване и потребителски опит – оптимизиране на конверсиите;
5. Приложни направления:
– Социални профили – работа и промени
– Интернет Реклама – видове и управление
– Практики за проследяване и таргетиране на потенциални клиенти
– SEO – основни направления
– Блог – управление на съдържание;
– Създаване на съдържание
– Социален маркетинг
– Партньорски програми
– Маркетинг автоматизация
– Big Data Анализ
– Мониторинг Google Analytics, Google Search Console
1. Последни новости и развитие на успешни практики от сферата на ДМ
2. Ползи от дискусии на успешни дигитални стратегии
3. Рамка за създаване на дигитална бизнес стратегия, подкрепена със списък от инструменти за прилагане и анализ на постигнатите резултати
1. Екипи на фирми и практикуващи маркетингови специалисти
2. Начинаещи и среднонапреднали специалисти по ДМ
3. Собственици на малки компании, чиито работни ангажименти обхващат дейности по ДМ
4. Фрилансъри
РЕГИСТРАЦИЯ
Катя Сотирова е специалист по дигитален маркетинг с 15 годишен опит в създаването и развитието на уеб базирани решения, с експертиза в разнообразни бизнес сектори от стартиращи компании до оптимизиране на наложени марки.
MBA от City University Seattle и лектор по дигитален маркетинг в множество обучителни центрове.
От 2006 г развива своя собствена дигитална агенция Innovatoria и прилага иновативни маркетингови подходи.