Как да ангажирате временно наети служители
Временно наетият служител е човек, който работи за организация на непостоянен принцип. Този работник може да бъде съществен актив за една компания. Въпреки това, при тези служители най-трудно се поддържа ангажираността, поради липсата на постоянство в тяхната позиция.
Временната работна сила нараства значително и е изключително важно компаниите да са наясно с нуждите на тези служители.
Как да мотивирате вашите временно наети служители
Една агенция за лизинг на персонал може да помогне за изграждането и установяването на взаимоотношения със служители, които са с временен ангажимент. Временните работници изискват повече внимание, когато става въпрос за мотивация. Тяхната заетост е временна и те нямат мотивационни стимули за работа като повишение, кариерно развитие и платен отпуск.
По-долу отбелязваме няколко съвета за това как да поддържате мотивиран един служител, който е временно ангажиран с организацията ви:
- Накарайте ги да се чувстват добре дошли в организацията ви. Много пъти временно наетите работници се третират различно от служителите на пълен работен ден. Включете ги в социални събития и обучения в компанията. Една фирмена култура, която е отворена към служителите, ще увеличи задържането на служителите.
- Поддържайте връзка. Не забравяйте вашите временно наети служители или не ги поставяйте на заден план. Поддържайте постоянна комуникация с тях и им давайте насоките, от които се нуждаят.
- Награждавайте ги под някаква форма. Отдавайте им нужното признание за работния им принос. Ако пoлагат доброволно допълнителни усилия, стимулирането им ще ви помогне за подобряване на ангажираността им.
- Подгответе следващи действия. За разлика от служителите на пълен работен ден, временният работник трябва постоянно да мисля как да плаща сметките си. Ако вие им давате ранно уведомяване за потенциална бъдеща работа или липса на такава, това значително ще повлияе на това, дали ще се върнат за друг проект при вас или не.
Ангажираните служители са от съществено значение за една компания. Това са 8 характеристики, които отличават тези служители и чрез които те могат да помогнат на една компания да увеличи продуктивността си:
- Те са фокусирани. Служителите, които са ангажирани, не допускат разсейването на работата да застрашава тяхната работа.
- Поемат инициатива. След завършване на проект или задача те проявяват инициатива да поемеат други проекти, без дори да са попитани за това.
- Не се оплакват. Ангажираните служители не се оплакват от своите задачи или от работата си.
- Не се оправдават. Те са служители, които поемат отговорност за своите действия при грешка или проблем.
- Те са ентусиазирани. Когато се даде нова задача или проект, ангажираните служители проявяват вълнение да им бъде предоставен нов проект или отговорност.
- Честни. Истинските служители не измислят истории, за да прикрият грешките си.
- Помагащи. Служителите, които са готови да помогнат на другите, а не да ги наранят или да се конкурират с тях, се считат за голямо предимство за всяка компания.
- Не клюкарстват. Ангажираните служители не се забавляват с клюки, които биха могли да разрушат морала на компанията.
Поддържането на ангажираност на специалисти, които са временно наети служители при вас, ще намали текучеството на персонал. Намаленото текучество ще спести на вашата компания много пари и време, инвестирани в служители. Хорайзънс България е лицензирана фирма, която осигурява временна работа. Още за условията и друга информация за услугата лизинг на персонал, която предлага фирмата ни, може да получите тук.
Източник: www.alliedforces.com
Снимка: freepik.com
Прочетете още:
Как да въведете временно нает служител в екипа си
Изпратете ни запитване за Лизинг на персонал