+359 886 837 181 +359 879 364 417

☎ информация за търсещи работа +359 878 232 174

ЗАПИТВАНЕ ЗА ПОДБОР ✿ ✿ ✿ КАНДИДАТСТВАЙ

Как да повишите ангажираността на служителите чрез ефективна комуникация

Как да повишите ангажираността на служителите чрез ефективна комуникация

3 ефективни начина за подобряване вътрешната комуникация и повишаването на ангажираността на служителите

Успешната и ефективна стратегия за вътрешна комуникация разчита повече на неформални канали на Slack, забавни служебни бележки и хумористични закачки в офиса.

Независимо дали е силна, слаба или не съществува, вътрешната комуникация на компанията влияе пряко върху ангажираността на служителите.

Проучване на Харис установи, че повече от 70% от служителите са били ангажирани, когато тяхната компания ясно съобщава ценна информация като целите на компанията, целите и изпълнението на индивидуално и / или организационно ниво.

Когато служителите са в течение със случващото се, тяхната лоялност и удовлетвореност се увеличават.  В крайна сметка, това подобрява годишните приходи и репутацията на компанията.
Канали като Slack и офисните шеги могат да направят толкова много. Особено когато една компания претърпява значителни промени или в средата на пандемия, при която бизнеса по света уволнява работници всеки ден. Наличието на ефективна стратегия за вътрешна комуникация премахва слуховете, увеличава доверието и укрепва морала и ангажираността на служителите. Освен това, тя осигурява път и процес на служителите да се чувстват комфортно да докладват за притеснения, инциденти или да задават въпроси.

Ето три начина, по които компаниите могат да покажат, че ценят своите служители чрез ефективна комуникация.

Увеличете максимално комуникационните канали и техники

Въпреки че интранет и имейл са често използвани комуникационни канали, не всеки служител има време да прочете всичко. Средната продължителност на внимание на милениалите е 12 секунди, докато на служител от поколението Z е приблизително 8 секунди. Това означава, че работодателите трябва да са наясно с текстовите имейли и да се съсредоточат върху това как да предадат информация, която е кратка, информативна и чувствителна. Маркетинговото „правило на 7“ предполага, че човек трябва да чуе съобщение седем пъти, преди да обмисли и предприеме действия. Служителите асимилират информация по различен начин. Някои я обработват незабавно, а други – не. Различните стилове на асимилация на информацията се състоят от:

  • Видео
  • Бюлетини
  • Интранет
  • Текст
  • Електронна поща
  • Лице в лице (или Zoom на живо)

Бюлетинът е ефективен начин за предотвратяване на слухове и фалшиви новини. Служителите искат да бъдат в течение със случващото се.

Грегъри Голински, ръководител на дигиталния маркетинг във Your Parking Space, сподели: „Един бюлетин може да предава последните фирмени новини, да обяснява какво се случва, как вървят нещата финансово, кой е нает наскоро, кой е повишен и т.н. …“

Андрю Родерик , Главен изпълнителен директор на Credit Repair Companies сподели, че „е важно съобщенията да са кратки, за да може екипът да знае върху какво трябва да се съсредоточат членовете му“, вместо да ги бомбардира с огромно количество информация.

Следвайте политиката на отворените врати

Комуникацията лице в лице остава най-предпочитаният вид комуникация. Когато представят каквато и да е форма на информация, работодателите винаги трябва да избират комуникация лице в лице. Това е така, защото информацията лесно може да бъде тълкувана погрешно и неразбрана при четене.

Крис Бренчли, съосновател и главен изпълнителен директор на Surehand, каза, че „политиката на отворени врати е символ на доверие и откритост“. Той добави „махнете бюрокрацията, която забавя процесите, в края на краищата управлявате компания, а не бюрокрация. За да го приведете в движение, може да се наложи да поканите няколко служители във вашия офис и да започнете на случаен принцип разговор с тях. “ След като започнат да се чувстват по-комфортно, те сами ще дойдат с неща, които да споделят.

Провеждането на сесии с въпроси и отговори или „Попитайте ме нещо“ с мениджъри и ръководния екип дава възможност на служителите да попитат къде се намира компанията, да отговорят на техните въпроси и да се обърнат към тях. Важно е ръководството да е прозрачно, вместо да избягва въпроси.

Дайте на служителите място на масата

Служителите искат да знаят какво се случва извън тяхната позиция. Те искат да знаят как се справя компанията, какви промени се правят и по същество всички неща, които ръководството пази в тайна от своите служители. Комуникацията не трябва да бъде еднопосочна улица, вървяща отгоре надолу.

Нийл Тапария, главен изпълнителен директор на Solitaired, каза, че „всеки служител иска място на масата. Те не искат да бъдат някой, който просто приема поръчки, но искат да разберат общата картина и как се вписват в пъзела. “ Той добави: „невероятно мотивиращо е, ако те знаят как работата им допринася за мисията на компанията. Ние изпращаме ежедневно кратки актуализации до целия ни екип относно напредъка, предизвикателствата и въпросите, които разглеждаме във всички функции. Той каза, че това спомага за значително подобряване на комуникацията и предотвратява изплъзването на нещо през пукнатините. “

Наличието на чести срещи е чудесен начин да споделяте актуализации, да приемате въпроси и отговори с лидерския екип. Също е начин да споделяте актуални предизвикателства и да търсите обратна връзка.

Автор: Хайди Лин Куртер за https://www.forbes.com/

Снимка: Freepik.com

Прочетете още:

Как да изграждаме фисокоефектвни екипи

Свържете се с нас