Акаунт мениджър – продажби

Нашият клиент Стоун Компютърс е водещ системен интегратор на българския IT пазар. Стоун Компютърс са партньор от високо ниво на световните лидери в информационните и комуникационни технологии.

Компанията е лидер в облачните услуги и има силни позиции на българския пазар, благодарение на високо обучените си специалисти, натрупано ноу-хау и проактивно поведение. Стоун Компютърс са доставчик на публични облачни услуги (IaaS, PaaS, SaaS), частен облачни и управляеми услуги за местни и международни компании, както и за български публични институции.

 

ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Организира и провежда срещи и представяне на продуктите и услугите на компанията пред клиенти
  • Идентифицира потенциални клиенти
  • Осъществява и поддържа отношения с настоящи и потенциални клиенти
  • Подготовка на оферти съвместно с дирекция „Предпродажби“ и „Техническа дирекция“
  • Следи отделните етапи на сделката от нейното сключване до нейното финализиране
  • Работа с електронните системи на компанията: ERP и CRM

 

УСПЕШНИЯТ КАНДИДАТ БИ ПРИТЕЖАВАЛ:

  • Умения за работа в екип
  • Комуникативни умения
  • Търговски/продажбени умения
  • Административни умения и внимание към детайла
  • Качества като лоялност, отговорност, самодисциплина и желание за усвояване на нови знания за продукти и решения
  • Английски език
  • Компютърна грамотност
  • Шофьорска книжка

 

ЛИЧНОСТЕН ПРОФИЛ:

  • Отговорен и лоялен;
  • Комуникативен и с развити търговски умения;
  • Умения за работа в екип;
  • Желание за обучения;

 

ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНО ПРЕДИМСТВО ЩЕ СЕ СЧИТА:

  • Опит в областта на търговията на ИТ или управление на проекти

 

КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:

  • Отлични условия на труд
  • Въвеждащо обучение
  • Адекватно заплащане: фиксирано трудово възнаграждение плюс бонусна схема
  • Социален пакет, включващ топъл обяд в офиса, пакет мобилен телефон, достъп до служебен автомобил

 

Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем с одобрените кандидати.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Хорайзънс България е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.